הצלמת רייצ'ל מוריסון סיפרה למגזין Filmmaker מדוע בחרה במצלמות 16 מ"מ ולא מצלמות דיגטליות. "רצינו לצלם סרט שיראה כאילו צולם בפילם", היא משחזרת. "כזה שיהיה בו רעש אורגני שכולל תנועה. מאחר שצילום ב-35 מ"מ אינו רועש מספיק לטעמנו – הוחלט לצלם בסופר 16.
"חששתי מעט לגבי עומק השדה אבל החלטנו שהרעש חשוב יותר מעומק השדה במקרה שלנו. בנוסף היה יתרון בשימוש במצלמה קטנה לתנועה נוחה. גם רצינו להשתמש בצלמה ללא חצובה – כדי שנוכל להתקרב לשחקנים, לנוע במרחב ועוד…"