במאמר Oliver Peters מפרט את ארגז הכלים לעבודה עם הקבצים המקוריים (Native) של המצלמות הסמי-מקצועיות הפופולריות.

הוא כותב: “בעבודה עם הקבצים המקוריים של מצלמות כמו אלקסה של Arri או C300 של קנון או אפילו קובצי RED זה עובד טוב, אבל כאשר משתמשים בקבצים של מצלמות 5D של קנון, DJI, איפון, A7s של סוני זה כבר מורכב יותר.

הסיבה העיקרית היא שמשתמשים בקובצי GOP ארוכים ללא בסיס זמן מסודר. רובם לא מחוללים שמות בקבצים נורמליים. במקרים מסוימים אין מידע על בסיס הזמן כך שהזמן הנו ‘גמיש’, לדוגמה אם מחלצים קובץ של A7s.mp4 מהמעטפת ומשתמשים ישירות במערכת העריכה יהיו תוצאות שונות. קיימים מקרים של פירוש בסיס הזמן על ידי כלים מסוימים ולא על ידי כלים של חברות אחרות, לדוגמה תוכנת FCPx מתחילה את כל הקליפים ב00:00:00:00 בעוד שפרמייר פרו ו- Resolve קוראות משהו שנראה להן כמו בסיס הזמן אשר עולה ברצף של קליפים שצולמו זה לאחר זה. בנוסף במצלמות מקצועיות כאשר מצלמים בקצב צילום מהיר יותר על מנת להציג הילוך איטי בזמן ההצגה, במצלמות סמי-מקצועיות זה פשוט לא עובד.” לכן Oliver Peters משתמש בכלים שונים על מנת לפתור את הבעיה.

למקור המאמר