לא משנה כמה קפדן יהיה איש הסאונד בזמן הצילום, נדיר שהסאונד יצא מושלם בכל ההפקה, על אחת כמה וכמה כשאין איש סאונד. לא פעם קיימות בעיות של סאונד לא מתוכנן כמו צופר של רכב בצילום סצנה בג’ונגל ויש בעיה עם הורדת הסאונד בפוסט. בעיה דומה קיימת בסאונד שהוקלט בצילום מרוחק שלא ניתן לשלב בו מיקרופון בום או מיקרופונים צוואר. כדי לפתור את הבעיה הזו, ישנה שיטה הנקראת ADR,  (Automated Dialog Replacemant) שמשמעותה הקלטה נוספת של השחקן באולפן והחלפת הסאונד שהוקלט בסט (בדרך  כלל עם שחקנים לא ישראלים העבודה פשוטה יותר כיוון שהם יותר מונוטוניים ולא משנים את הטונציה של הטקסט, שחקנים ישראלים יותר קשה לשחזר). העורך והמפיק רובי ג’אני ((Robbie Janney מאתר התוכן Shutterstock חשוב לציין שזה תהליך מורכב שלוקח המון זמן כך שתמיד חשוב לדאוג לסאונד הטוב היותר שניתן בסט

לאחרונה גם אנדרו וסטיב מחברת Deity Microphones הפיקו וידאו בנושא זה