יותר ויותר מצלמות מאפשרות צילום בlog מה שמאפשר בדרך כלל תחום דינמי רחב יותר ואפשרות שליטה על המראה של התמונה בשלב הפוסט.
העורך והמפיק ג’רלד אונדון (Gerald Undone) פרסם סרטון בו הוא מסביר כיצד להימנע מטעויות נפוצות כשעובדים עם חומרי גלם log. הוא מסביר את ההבדל בין וידאו שצולם עם ובלי log ולמה תיקון של בהיקות ורוויה לא מספק את התוצאה הרצויה. למרות שהוא מסביר את היכולות עם תוכנת DaVinci Resolve של BlackMagic ההסברים מתאימים לתוכנות עריכת וידאו אחרות גם.
00:00 – פתיח והגדרות
01:33 – השוואה בין וידאו עם ובלי log
04:58 – הבעייתיות של הניגודיות
06:30 – יכולת Pivot ב DaVinci Resolve של BlackMagic
07:49 – הבנה של בהיקות וצלילות
09:23 – הוספת לוחות צבע לחומרי גלם LOG
10:53 – למה עיבוד מהיר אינו מדויק?
14:44 – מהו HLG?
16:30 – טיפים לרוויה
17:20 – שימוש בעקומות לתיקון חומרי גלם LOG
19:31 – הוספה של ניגודיות בחומר הגלם הסופי
21:02 – דוגמאות לעקומות
23:50 – שאלות מטוויטר
24:13 – האם מדע הצבע חשוב?
25:00 – האם קצב הסיביות משפיע על עיבוד הצבע
25:45 – הוספה של לוחות צבע