מערכת הפוסט-פרודקשן מהירה הוצגה אתמול על ידי אראן ו-SGI (סיליקון גרפיקס) בכנס "יום של אפקטים דיגיטאליים" שקיימה אראן אלקטרוניקס. המערכת מבוססת על תחנת העבודה הויזואלית Silicon Graphics® Tezro® של SGI בעלת ארבעה מעבדי700MHz MIPS® RISC ומשלבת את מערכת הפקה ה- Flame 8.5, גרסתה החדשה של מערכת האפקטים הויזואליים לאיכות HDTV של Descreet.


במסגרת הכנס, שעסק בחידושים טכנולוגיים לתחומי העריכה והאפקטים הדיגיטליים, הוצגה הפרסומת עתירת האפקטים שהופקה לאחרונה עבור משרד התיירות התורכי על גבי מערכת זו, בדומה למיטב הסרטים שזכו בפרסי האוסקר בקטגוריית "אפקטים ויזואליים". המערכת המשמשת להפקת פרסומות, פרומואים, אפקטים מיוחדים ויישומים מורכבים, מאפשרת עריכת וידאו, אנימציה ויצירת אפקטים ויזואליים מיוחדים ומסוגלת להגיע עד לרמה של רזולוציית פילם ולדגום באבחנה גבוהה (High Definition).


ערן שטרן, מנהל וידאו דיגיטלי באראן אלקטרוניקס: "השילוב של תוכנות האפקטים שלנו עם הטכנולוגיה של SGI יוצר את המערכת המהירה והמקצועית ביותר בעולם ליצירת אפקטים ויזואליים מיוחדים, בדרגה הגבוהה ביותר בתעשייה. מפיקי הסרטים והקליפים הרציניים בארץ ובעולם משתמשים במערכת זאת לביצוע הפרויקטים המורכבים ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה והקולנוע מזה עשור".


"מפיקים ועורכים המשתמשים במערכת פוסט-פרודקשן זו נהנים מסביבת עבודה אולטימטיבית ברמה עולמית אשר תוכננה על בסיס הדרישות והצרכים של לקוחותינו, מפיקי הסרטים בהוליווד, ויועדה לתת מענה לצרכים אלה", אומר ישראל וינמן, מנהל שיווק וערוצי הפצה ב-SGI. "מערכת ה- Flame של Discreet היא המערכת הנמכרת ביותר בעולם על פלטפורמה של SGI תודות לשיתוף הפעולה המוצלח בין שתי החברות בארץ ובעולם."


במסגרת הארוע הושק האתר החדש לא אראן אלקטרוניקס www.aran.tv