תהליך עיבוד הסאונד יכול להיות מעט ערמומי עבור יוצרי סרטים. מה ניתן להשיג מנקודת המבט של הפוסט ואילו שיטות עבודה מומלצות לעבודה עם חברות הפקת סאונד?

במסגרת התערוכה הווירטואלית של אתר cinema5d, מנהל הצילומים והמפיק זוכה פרסי ה”אמי”, גראהם שלדון (Graham Sheldon), משוחח בזום עם מעצב הסאונד והבעלים של MelodyGun, תומס אוזיל (Thomas Ouziel), שמנסה לענות על שאלות אלו תוך ציון של מספר נקודות לעיצוב סאונד: כיצד לערבל ולהישאר בתקציב ומספר טיפים לעבודה עם סאונד בתהליכי עבודה של סרטי דוקו, עלילתיים ופרסומות.