יצרנית הרחפנים הגדולה והמובילה בעולם, DJI, פותחת את החנות הראשונה שלה בישראל בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. החנות, שנפתחת בשותפות עם חברת בנדא, ושטחה כ- 150 מ"ר, תיפתח בהרצליה פיתוח ותציע חוויה יחידה מסוגה, כאשר במרכז החנות יעמוד כלוב טיסה בו יוכלו מבקרי החנות להטיס רחפנים וללמוד מהצוות המקצועי. עם פתיחת החנות תצטרף ישראל ל- 280 מדינות בעולם, בהן כבר פועלות חנויות רשמיות של המותג.

פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא

"אנו שמחים מאוד על השותפות העמוקה עם DJI ועל פתיחת החנות הרשמית הראשונה בישראל", אומר פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל. "DJI הוא המותג הראשון שחושבים עליו כאשר חושבים היום על רחפן או על מייצבי צילום. הקמת חנות רשמית, שתהווה מרכז ידע ללקוחות שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות" הוסיף.

בחנות DJI יוכלו המבקרים למצוא מגוון רחב של מוצרי החברה הפופולאריים לחובבים ולמקצועניים, ביניהם רחפנים ומייצבי צילום, דוגמת סדרות רחפנים ומייצבים כגון: Mavic ,Osmo Mobile ,OSMO pocket ,Ronin-S ,Inspire ועוד. "בין אם הלקוח מחפש העשרה של הידע המקצועי שלו או ברכישת הרחפן הראשון שלו, בחנות DJI הוא ימצא מענה" אומרת ראיסה מנדס, מנהלת שיווק אזורית ב- DJI. "אנו מאוד נרגשים להעמיק את הקשר שלנו עם הצרכנים הישראליים ולספק עבורם מקום שיהווה השראה לעולם שלם של יצירתיות עבורם" הוסיפה.

ההשקה של החנות היא שלב נוסף לתמיכה של חברת בנדא במוצרי החברה לאחרונה החברה השיקה את DJI Campus, מרכז לימוד המציע מגוון קורסים. (ראה ידיעה באתר AV)

אירוע הפתיחה יתקיים ב 22 במאי בשעה 17:30, גולשי AV מוזמנים לאירוע לאחר רישום ואישור ההזמנה

לידיעה על פתיחת החנות