אתר חדש המיועד לספק פתרונות ללקוחות החברה בתחום הוידיאו והפילם הכולל מערכת אוטומטית לתיוג ומיון של התכנים גם על ידי המשתמשים המתעדכנת כל העת, מהירות תגובה גבוהה לשאלות המשתמשים ועוד


 


Avid החליטה להתמודד עם בעיית השירות בחברה, והשיקה אתר אינטרנט המיועד לספק מענה ופתרונות ללקוחות החברה בתחום הוידיאו והפילם. המטרה של החברה היא לאפשר שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע. לפני השקת האתר מומחים בחברה עברו ועדכנו יותר מ-10,000 תכנים שונים במטרה לאפשר גישה מהירה ונוחה למשתמש.


"השיפור ש-Avid עשתה בתחום התמיכה המקוונת הוא עצום" אומר Todd Smelser, מנהל חברת הפוסט ב-SUCH, חברת פוסט גדולה הממוקמת במישיגן, ארה"ב "לא רק שהאתר יותר אינטראקטיבי, אלא שגם התפקוד של האתר פועל בדיוק כפי שרצינו: הזנה של הודעת שגיאה בחיפוש מציגה מייד את התוצאה. והיכולת החדשה המאפשרת לשאול שאלות בזמן אמת ולקבל תשובות, היא אדירה"


האתר כולל:


מערכת אוטומטית לתיוג ומיון של התכנים גם על ידי המשתמשים המתעדכנת בכל פעם שמבקרים באותו נושא, והמשתמשים יכולים לקבל דוא"ל שיודיע להם כאשר נושא מסוים מתעדכן באתר.


מהירות תגובה גבוהה הודות לשילוב מערכות עקיבה ושילוב מערכת ניתור וכך Avid יכולה לספק תשובות מהר יותר.


מערכת תגובות אוטומטית מאפשרת תגובה של 24 שעות ביום 7 ימים בשבוע ומשתמשים יכולים לקבל תשובות לנושאים הקשורים לבעיות שלהם בצורה מהירה בכל שעה. המערכת האוטומטית שומרת ומתייגת את כל השאלות והתשובות ומאפשרת נגישות לכל המידע לפי משתמש או לפי זמן.


 


הודעה לעיתונות באנגלית