כפי שפורסם בשבוע שעבר, חברת Atomos השיקה שני מוניטורים מקליטים חדשים: הראשון, גרסה חדשה למוניטור המקליט הפופולרי, Ninja V – הדגם החדש +Ninja V והדגם הנוסף Ninja Stream.

Ninja V plus
המסך החדש מבוסס על הדור הקודם וכולל את כל היכולות שלו עם תוספת של אפשרות הקלטה באיכות 8k עד לקצב של 30 תמונות בשנייה והקלטה של 4k עד לקצב של 120 תמונות בשנייה.

יכולת זו תאפשר צילום באיכות 8k בערכת צילום זולה יחסית, כך שכעת ניתן להקליט חיצונית דרך ממשק HDMI באיכויות גבוהות ממצלמת EOS R5 של קנון או E2  ו- E2-M4 של Z CAM.

למעט המסגרת שכעת אפורה, כל שאר המפרט (5 אינץ, 1000nit, תמיכה בHDR ב10 סיביות) נותר זהה.

יכולת נוספת שתהיה זמינה גם ל Ninja V בחודש מאי (תמורת 99 דולר) היא אפשרות הקלטת של h.265, בנוסף לאפשרויות הקיימות כיום ProRes , ProRes RAW ו-DNx.
יכולת זו תאפשר למשתמשים הזרמה וכן שילוב בתהליך עבודה עם קובצי פרוקסי.

המכשיר החדש לא יחליף את הדגם הקודם ושניהם ימכרו דרך הנציגים.

החברה תשווק גם את ערכת הפרו כמו שקיים בדגם הקודם, גרסת הפרו תכלול רישיונות להקלטה של H.265,ProRes , ProRes RAW ו-DNx, רכיב SDI המאפשר הקלטה למצלמות עם יציאות SDI כגון PXW-FX6 או PXW-FX9 של סוני (נדרש מתאם XDCA-FX9).

מחיר: 1,499 דולר, או לערכה 1,699 דולר

מחיר Ninja V: מחיר: 595 דולר בתוספת של 99 דולר לרשיון ל h.265

Ninja Stream
המוצר מיועד לתת מענה לעבודה עם הפקות מרוחקות, בנוסף להקלטה בפורמטי פרוקסי h.264/265 הוא מאפשר העברה של התכנים כולל שמות קבצים ובסיס זמן למקליטים אחרים, מערכת ניידות חכמות או מערכות מבוססות אינטרנט.

היחידה תומכת מאיכות 4k עד לקצב של 60 תמונות בשנייה עם ממשק אלחוטי WiFi, אינטראנט וחיבור USBc.

טרם פורסמו מחיר או מועד אספקה.

הודעה לעיתונות באנגלית – PDF