רשת CBS ופפסי קולה חברת פפסיקו ישלבו מודעות וידאו בתוך מגזין מודפס


 


רשת CBS ופפסי קולה חברת פפסיקו (אחת המפרסמות הגדולות בארה"ב) ישלבו מודעות וידאו בתוך מגזין מודפס. הפרסום הראשון יהיה בגיליון ספטמבר של מגזין Entertainment Weeklyשיחולק למנויים בלוס אנג'לס וניו יורק.


את הטכנולוגיה פיתחה Americhip על מנת להציג סרט וידאו השתמשו ביחידה מציגה אינטראקטיבית, שתשולב בתוך המודעה עצמה, וכאשר הקוראים יפתחו את המודעה, הם יצפו במסך באיכות של 320×240 שיציג את הוידיאו. הקורא יוכל לבחור בין חמישה קטעי וידאו שונים, ביניהם: מודעה של פפסי, שני קטעים שונים מתוך הסדרות של CBS וקדימון לסדרה חדשה של CBS.


אורך חיי הסוללה 70 דקות וניתן להטעין את הנגן באמצעות USB.


 


לכתבה המקורית באנגלית