יותר ויותר הפקות משתמשות בציוד צילום שונה, החל ממצלמות קטנות יותר לצילומים במקומות קטנים או מצלמות ש”ניתן לוותר” בצילומי פיצוץ או מצלמות רגישות יותר לאור שנותנות את תחושת הזמן.

אולם לכל יצרן ואפילו לכל מצלמה יש את מדע הצבע שלה שעשוי להיות שונה, ואפילו בצורה משמעותית.

העורך והמפיק זאק רמלאן (Zach Ramelan) מאתר PremiumBeat מסביר בווידאו כיצד להתאים חומרי גלם של מצלמת GoPro עם  Alpha a7 III של סוני, מצלמות טלפון ותוצרים של הרחפן MAVIC 2 PRO  של DJI. בווידאו הוא מסביר כיצד לעשות זאת עם תוכנת פרמייר פרו בשישה שלבים.

  • שילוב של לוח צבע (LUT)
  • איזון
  • ערבול לוח הצבע
  • העתקה והדבקה
  • למצוא את התבנית
  • תצוגה