המפיק ברנדון וושינגטון (Brandon Washington), המחזיק במצלמת V-RAPTOR פרסם סרטון בו הוא משווה בין שתי מצלמות בפורמט גדול, מצלמת V-RAPTOR של RED ומצלמת Alexa Mini LF של ARRI. לצורך הבדיקה, הוא חבר לצלם והמפיק רוברט מצ'אדו (Robert Machado) שמצלם במצלמת Alexa Mini LF. בסרטון הם משווים בין המצלמות זו לצד זו.

שתי המצלמות היו בשימוש בהגדרות המקסימליות שלהן. צילום ב ArriRAW עם מצלמת ALEXA באיכות 4.5k וצילום 8k REDcode RAW עם מצלמת RED. בשתי המצלמות השתמשו באותה עדשה של Tokina מסדרת Vista Prime.

הטווח הדינמי מרשים. שניהם שמרו היטב בפרטים בצללים. למרות של-RED יש מספר מדורג גבוה יותר, האיכות של החיישן של ARRI מבטיחה תוצאה מאוד דומה.
מעניין לציין שהצילומים האלה הראו עיבוד שונה באופן דרמטי של הצבעים, אם כי לכל אחד יש הרבה מידע צבע שנשמר כדי להתאים אותו בפוסט.
במבט ראשון הרבה מהצילומים נראים דומים מאוד. למרות שמצלמת ARRI שואפת לתמונת ניגודיות נמוכה יותר עם גווני עור בעלי מראה טבעי.

ל-RED יש אפשרות לשלוט במראה עם כמה הגדרות. ניתן להתאים את מיפוי הגוונים לשינוי הניגודיות. כמו כן, ניתן לשלוט על החיתוך של חשיפת היתר. באופן כללי, למצלמת RED תמונה חדה עם ניגודיות גבוהה שניתן לשלוט על כך קמעה.

בבדיקת הצילומים ברנדון מציין ששתי המצלמות הפיקו קטעים יפים. הוא כן חושב שמצלמת RED מספקת קצת יותר גמישות – אפילו מעבר לאיכות 8k הגבוהה בהרבה. לעומתה, ARRI כיוונה למראה אחיד, מובחן ואהוב מאוד. RED מציעה הרבה יותר בקרת משתמש כדי להגדיר אותו כראוי עבור כל פרויקט.

הוא נשאר עם מצלמת RED במיוחד כאשר מתייחסים למחיר.