האם ייתכן שמצלמה היברידית ללא מראה כמו EOS R5c של קנון יכולה לאתגר ישירות מצלמות קולנוע כמו Komodo של RED? נראה שזה המצב. לשתי המצלמות הללו תכונות שונות שהרבה מתעניינים ירצו להשוות ביניהן.

הצלם והבמאי ספנסר סקוראי (Spenser Sakurai) פרסם סרטון בו הוא מנסה לבחון את הנושא הזה. לצורכי הבדיקה השתמש בעדשת פריים של Meike בדגם 50mm T2.1 Full Frame. הצילום בוצע במטבח שלו כשברקע ישנו חלון כדי לבחון את יכולות HDR של המצלמות.
הצילום בוצע באיכות 4k דחוס, ProRes 422 HQ עם מצלמת RED וXF-AVC במצלמת קנון, שתי המצלמות צילמו בlog והומרו להשוואה לRec709. ולאחר מכן בוצע גם צילום בRAW.

הוא מסכם:
“בסך הכול, EOS R5c נראית טוב להפליא, גם בהשוואה זו לצד זו עם מצלמת קולנוע אמיתית שעולה יותר. לדעתי זו אופציה נהדרת והיא נהנית מחיישן Full Frame וטכנולוגיית Dual Gain Output לביצועים טובים יותר בתאורה נמוכה.”