המפיק גריפין המונד (Griffin Hammond) משווה בסרטון שפרסם בין מצלמת EOS C200 מסדרת הקולנוע של החברה למצלמת EOS R5 החדשה. הבדיקה מתמקדת בחמישה נושאים:

0:27 – איכות RAW (התוצאות דומות וטובות מאד)

2:04 – איכות 4k דחוס (למרות היתרון, לפי המפרט ל EOS R5 אין הבדל משמעותי)

4:58 – הילוך איטי ב120 תמונות בשנייה (יתרון גדול ל EOS R5)

5:57 – מערכת הייצוב הפנימית (יתרון ל EOS R5)

7:21 – חימום, בעיה ידועה לדעתו הבעיה המשמעותי היא בצילום 4k בקצב של 120 תמונות בשנייה

הוא מסכם:

הוא מסכם:
“התמונות של EOS R5 מרשימות, המצלמה מנצחת את EOS C200 ברזולוציה, קצבי צילום ומערכת המיקוד האוטומטי, ולמצלמה יש מקום בשוק צילום הוידאו. אבל עם בעיית החימום של המצלמה; המצלמה לא יכולה להיות מצלמה מובילה (A) להפקות מקצועיות.

EOS C200 יכולה לעבוד כל היום ללא בעיית חימום, כרטיסי ND מובנים ושימוש בכרטיסי זיכרון CFast הזולים יותר. למצלמה כניסת סאונד מאוזנת (XLR) ויכולה להתמודד עם הפקות אינטנסיביות.בנוסף, התוצאה של EOS C200 בנושא תחום דינמי הייתה טובה יותר בכל מצב צילום ממצלמת EOS R5.

ללא קשר למצלמה שבוחרים, שתי המצלמות מפיקות תמונות מדהימות, מערכת הייצוב ומערכת המיקוד המעודכנת גורמים לי לרצות את EOS R5 כמצלמה שנייה.”

“המצלמה EOS R5 מצוינת לצלם סטילס ווידאו, אך לצילום הפקות המצלמה היותר מתאימה תהיה EOS C200 – יש לה כניסות XLR, פילטר ND מובנה, זוהי מצלמה קולנוע. יש הרבה סיבות לרכוש את ה EOS C200 לתהליך עבודה מקצועי ולעולם לא תהיה בעיה של חימום.”