המפיק גריפין קונווי (Griffin Conway) מקליפורניה פרסם סרטון מרתק על ההבדל בין עדשות לצילום סטילס לבין עדשות קולנוע (cine).
ההסבר בסרטון מציג היבטים תפעוליים כמו שהקוטר הקדמי זהה בין העדשות מה שמאפשר החלפת עדשות מהירה גם כאשר יש מט בוקס בחלק הקידמי, הבדלים טכניים כמו אורך עדשה קבוע בעת שינוי אורך המוקד ואם יש אביזרים המחוברים למסילות לפני המצלמה זה בעייתי, הבדלים ביכולת כגון מיקוד אוטומטי.
בנוסף, הוא משווה בין היכולות האופטיות של העדשות, כמו תופעת הנשימה בעת שינוי המיקוד.
בווידאו הוא מציג את ההסברים עם עדשות עדשת Style 30-16 של Angénieux ועדשת EF 24-70 2.8L של קנון.