לה לה לנד

  • מועמד ל-14 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
  • מצלמה: Panavision Panaflex Millennium XL2
  • עדשות: סדרות C ו-E של Panavision ועדשה אנאמורפית יעודית 40 מ”מ
  • פורמט צילום: 35 מ”מ (קודאק Vision3 500T 5219, ו-Vision3 250D 5207) 16 מ”מ (Vision3
  • 500T 7219)
  • יחס מסך: 2.55:1

Moonlight

  • מועמד ל-8 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
  • מצלמה: Alexa XT Plus של Arri
  • עדשות: Hawk V-Lite, Angenieux Optimo A2S
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ProRes
  • יחס מסך: 2.35:1

המפגש

  • מועמד ל-8 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
  • מצלמות: Alexa XT Plus, Alexa XT M ו- Alexa SXT של Arri
  • עדשות: Camtech Vintage Ultra Prime, Kowa Cine Prominar, Zeiss Super Speed
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
  • יחס מסך: 2.35:1

סארו – הדרך הביתה

  • מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הצלם
  • מצלמות: Alexa XT, Alexa XT M של Arri ו-Epic Dragon של RED
  • עדשות: לא ידוע
  • פורמט צילום: דיגיטלי
  • יחס מסך: 2.35:1

Hell or High Water

  • מועמד ל-4 אוסקרים כולל: הסרט, העריכה
  • מצלמות: Alexa XT Studio של Arri
  • עדשות: Hawk V-Lite, Angenieux Optimo A2S
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
  • יחס מסך: 2.35:1

מאחורי המספרים

  • מועמד ל-3 אוסקרים כולל: הסרט
  • מצלמות: ARRIFLEX 416, Panavision Panaflex Millennium XL2
  • עדשות: סדרות E, T ו-ATZ שלPanavision Ultra Speed MKII, Panavision Primo  ועדשות של קנון
  • פורמט צילום: 35 ו-16 מ”מ (100D, 250D, 500T של קודאק)
  • יחס מסך: 2.35:1

מנצ’סטר ליד הים

  • מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי
  • מצלמות: Alexa XT  של Arri
  • עדשות: קנון K35 ו- Angenieux Optimo
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
  • יחס מסך: 1.85:1

Hacksaw Ridge

  • מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, העריכה
  • מצלמות: Alexa XT Plus  של Arri, Epic Dragon של RED ומצלמת פוקט של Blackmagic
  • עדשות: Panavision Primo, Primo V, Leica Summilux-C, Angenieux Optimo
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
  • יחס מסך: 2.35:1

Fences

  • מועמד ל-4 אוסקרים כולל: הסרט
  • מצלמות: Panavision Panaflex Millennium XL2
  • עדשות: סדרות C, ATZ ו-AWZ22 שלPanavision
  • פורמט צילום: 35 מ”מ (Vision3 50D 5203, Vision3 250D 5207, Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 של קודאק)
  • יחס מסך: 2.35:1

Silence

  • מועמד לאוסקר על הצילום
  • מצלמות: Alexa XT Studio ו-Arricam Lite של Arri
  • עדשות: Zeiss Master Anamorphic, Angenieux Optimo Lenses
  • פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW, 35 מ”מ (Vision3 250D 5207, Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 של קודאק)
  • יחס מסך: 2.35:1

Nocturnal Animals

  • מועמד לאוסקר על שחקן המשנה
  • מצלמות: Panavision Panaflex Millennium XL2
  • עדשות: סדרת Primo של Panavision
  • פורמט צילום: 35 מ”מ (Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 קודאק)
  • יחס מסך: 2.35:1

 המועמדים לאוסקר על הצילום הטוב ביותר

Best-Cinematography-Oscar-Infographic