המפיק ג'ייקוב הן (Jakub Han) פרסם באתר cinema5d מאמר על מאחורי הקלעים של הפקת You Are Wanted"" של אמזון. הוא כותב: "הסדרה של אמזון השתמשה בצורה מאסיבית ברחפן Inspire 2 בשילוב המצלמה Zenmuse X7 של DJI. זה היה מעניין מאוד לראות את מגוון הצילומים שצולמו ברחפן. ישנם צילומים רבים בסדרה שלא ניתן להאמין שצולמו באצמעות הרחפן – צילומי פנים, צילומי תקריב וצילומים במקומות צרים.

השילוב של Inspire 2 עם המצלמה Zenmuse X7 הוא כלי צילום חזק מאוד. שבב סופר 36 מ"מ מפיק תוצאות טובות בתנאי תאורה נמוכים מה שאומר שניתן לצלם צילומים בתוך בתים וצילומי לילה. המצלמה מאפשרת צילום ב6K Cinema DNG וכוללת תחום דינמי של 14stops וניתן להשתמש בעדשות שונות באורכי מוקד של 16, 24, 35 ו50 מ"מ."
"הצילומים של הרחפן לא היו רק צילומי אוויר וצילומי נוף היו הרבה צילומים בסדרה שלא היה ברור בכלל שצולמו עם רחפן. אני מדבר על צילומים כמו תקריבים של פנים של שחקן שהולך במרפסת או צילומי פנים שנראים כמו צילומי סליידר או צילומי מנוף. כפי שמנהל הצילומים ברנרד ג'ספר (Bernhard Jasper) של הסדרה אומר, תהליך העבודה עם DJI Inspire 2 חסך לנו זמן בגלל שניתן היה להשתמש ברחפן לסוגים שונים של צילומים שהיו מצולמים בדרך כלל עם דולי, מנוף או מצלמות כבל. אם היינו מצלמים בצורה רגילה ההגעה לצילומים הללו הייתה אורכת זמן רב יותר בשל פרוצדורות כמו הקמת מסילות לדולי או הקמת מנוף ועוד."

בחברת DJI נאמר כי זוהי הפעם הראשונה שהפקה בסדר גודל שכזה משתמשת במצלמה  Zenmuse X7 (חודשיים לפני השקת המצלמה לשוק). המשוב מצוות ההפקה שולב בפיתוח של המצלמה X7, אותו דבר גם בהתייחס למייצב Ronin 2 (ראה ידיעה באתר AV) כשזמן הצילום של הסדרה היה בשלבים של בדיקת המוצר.
בווידאו של אחורי הקלעים ניתן לראות את המייצב בפעולה כשהוא מותקן על ידית הממוקמת בחלקו הקדמי של הרכב בצילום של מרוץ מכוניות.

למקור המאמר