דוח חדש בתחום השידור קובע: קרוב ל-50% מהנחקרים מעוניינים לקבל תוכניות טלוויזיה, סרטים או תכני אינטרנט אחרים
לדברי הדוח האחרון של Parks Associates – לחברה שלישית בארה"ב יש אינטרס גדול להעביר תוכניות טלוויזיה באמצעות יכולות אינטרנט על ידי חיבור אינטרנט או על ידי ממירים.
הדוח From Boob Tube to YouTube: Consumers and TV של חברת המחקרים Parks Associates מציין כי ספריות VOD בחלונות טלוויזיה המציגות חדשות, מזג אוויר, ספורט ומידע על תנועה הם במיוחד הדברים הנצרכים בבתים בעלי חיבור רחב. לדברי הדוח 33% מהנחקרים מעוניינים בחלונות טלוויזיה וקרוב ל-50% אומרים שהם מעוניינים לקבל תוכניות טלוויזיה, סרטים או תכני אינטרנט אחרים.
לדברי הדוח צלמיות טלוויזיה ושירותים לפי דרישה יהיו מחוללי השרות הראשון של הוידיאו שיספקו את האימוץ של טלוויזיה מקושרת.