Kodak הציגו למשקיעים של החברה אסטרטגיה חדשה המשלבת טכנולוגיה דיגיטאלית, לשם הגדלת מגוון המוצרים של החברה כאשר המטרה – לגדול עד למחזור של 16 מיליון דולר עם רווח בשנת 2006 ומחזור של 20 מיליון דולר בשנת 2010.


התוכניות כוללות השקעות גדולות יותר בשיווק המסחרי ובתחום הצילום הרפואי, מיקוד מחדש של התקציב והשקעות ברעיונות נועזים, וכן רכישה של חברות וטכנולוגיות אחרות על מנת להגדיל את מגוון המוצרים והשירותים של החברה.


החברה מצפה להשקיע 3 ביליון דולר על מנת להגיע למטרה של 2006


כמו כן החברה הודיעה כי תפסיק את היצור והמכירה של מקרני שקופית ביוני 2004, אך היא תמשיך לתמוך במוצרים עד יוני 2011.


 


הודעה לעיתונות באנגלית – אסטרטגיה


הודעה לעיתונות באנגלית – מקרני שקופיות