Kodak הציגו למשקיעים של החברה אסטרטגיה חדשה המשלבת טכנולוגיה דיגיטאלית, לשם הגדלת מגוון המוצרים של החברה כאשר המטרה – לגדול עד למחזור של 16 מיליון דולר עם רווח בשנת 2006 ומחזור של 20 מיליון דולר בשנת 2010.
התוכניות כוללות השקעות גדולות יותר ב
החברה מצפה להשקיע 3 ביליון דולר על מנת להגיע למטרה של 2006
כמו כן החברה הודיעה כי תפסיק את היצור והמכירה של מקרני שקופית ביוני 2004, אך היא תמ
הודעה לעיתונות באנגלית – אסטרטגיה
הודעה לעיתונות באנגלית – מקרני שקופיות