+1.1 מיליארד דולר פרסום

120,000 טונות ציוד

75,000 רגל רבוע (7,000 מטר רבוע) גודל מרכז השידור

10,500 ספורטאים

6,755 שעות שידור ב-11 פלטפורמות שונות

+4,500 שעות הזרמה

+2,000 עובדים בריו

2,750 מוניטורים

1,800 טרה – נפח אחסון המדיה

+1,000 עובדים במרכז השידור ב- Stamford( מרכז השידור של NBC ספורט)

450 מצלמות יהיו במעגל סגור

250 מצלמות יכסו את האירועים

132 ערוצי וידאו

52 שנים – NBC מכסה את האולימפיאדה מאז אולימפיאדת טוקיו (1964)

51 מערכות עריכה במרכז השידור בריו

28 סוגי ספורט ב-306 אירועים שונים

18 אולפנים וחדרי בקרה (2 אולפנים ושני חדרי בקרה בריו, 6 אולפנים ו-8 חדרי בקרה ב-Stamford)

8 צורות שונות של שיווק על מנת להגיע לכל תושב ארה"ב מספר פעמים

2 יישומים לצפייה בתכנים ובתוצאות (NBC Sports  ו-NBC Olympics)

2 האולימפיאדות האחרונות (לונדון ובייג'ין) גרפו שיאי צפייה (215/217 מיליון צופים)

1 (שעה אחת) ההבדל בין השעות בחוף המזרחי – הכול יהיה בזמן אמת

0 – מספר הפעמים שברזיל אירחה את האולימפיאדה לפני זו הנוכחית

למקור המאמר