חברת Blackmagic Design הודיעה השבוע שסרט Hero Punk, שנכתב ובויים על ידי קנאן פלאוורס, והופק על ידי Scruffy.TV – צולם ב-Blackmagic Cinema Camera.


 


Hero Punk הוא מותחן בדיוני, שיותר ממחציתו צולמה באולפן על רקע מסך ירוק בגודל 102 ממ"ר. הצוות יצר את העולם הבדיוני באמצעות סמנים עוקבים (tracking markers ) על מנת שיהיה מספיק "בשר" להפריד את המסך הירוק מהשחקנים ולהבטיח שהתאורה על גבי השחקנים לא תשפיע על חומרי הגלם שישולבו בעתיד הצוות השתמש ב סמנים עוקבים (tracking markers


 


"לאחר כמה נסיונות צילום היה ברור שאנחנו צריכים מצלמה שתוכל להתמודד עם העושר של המסך הירוק והמעקב אחרי הסמנים – תוך שמירה על גמישות מספיקה לצילום של run and gun אמר קיינן. "בנוסף היינו מחויבים לעמוד בתקציב שכלל תשלום עבור שתי מצלמות במשך שבועות רבים ל צילום"


.


קיינן, והצלמים השותפים שלו – פאול דל ווקיו ופטריק ג'ונסון – אמרו שב-Blackmagic Cinema Camera הם מצאו את כל מה שחיפשו: תחום דינמי גדול (13 stops), שבב באיכות גבוהה (2.5k), מקליט פנימי (SSD), תמיכה בפורמט פתוח ועיצוב קומפקטי. הסרט צולם ב-ProRes 442, 10ביט ולא היה צורך בהרבה תיקוני אור בפוסט.


 


"הגדרנו את שתי המצלמות באותו f-stop וצלמנו שטוח, דבר שאפשר לנו להאיר את השחקנים בצורה נכונה ללא הפרעות מהמסך הירוק", מסביר קיינן. "התחום הדינמי של המצלמה הבטיח לנו שכאשר נבטל בפוסט את המסך הירוק – נוכל לבצע הרכבות נכונות יותר. מבחינות רבות המצלמה הייתה מושלמת עבור תהליך העבודה שלנו. ProRes הוא מקודד מצויין עם אפשרות שליפה ישירה מ- SSD למערכת העריכה, ללא צורך ליצור העתק לוחמר הגלם. במקרים מסויימים ערכנו אפילו באתר הצילום וזה עזר לנו לעמוד בלוח הזמנים.


"באחד הצילומים – שנעשו בחדר מטבח – השתמשנו בשתי מצלמות במקום מאד קטן. לא ניתן היה ניתן לצלם ללא Blackmagic Cinema Camera. מצלמת  DSLR לא היתה מתמודדת עם כל כך הרבה תנועה, ומצלמות אחרות היו מגושמות מדי. מדובר במצלמה בסגנון DSLR שמצלמת כמו מצלמת קולנוע מקצועית. היא גם כל כך אינטואיטיבית שיכולנו להתחיל לצלם ממש כבר ביום הראשון…"


הסרט נמצא כרגע בשלבים של עריכה ותוכנת DaVinci Resolve תשולב לתיקוני צבע.


הודעה לעיתונות באנגלית