חברת באנד פרו ערכה ביום 28.7 את הכנס השנתי של החברה, זו השנה השנייה. הכנס התקיים באולפני ברודקאסט בחולון וכלל הרצאות של בעלי מקצוע מכל העולם (ארה"ב, גרמניה, שוויץ ועוד), ותערוכה שכללה מגוון של חברות, ביניהן:

Chrosziel, Easyrig, Leica Lenses, Nano Flash, Lowel, 16×9, Lights, Rotolight, Nexto, P&S Technik, Panasonic, Sony, Petrol Bags, Sennheiser, Steadycam, Tiffen, Transvideo, Zacuto, Dvtek, Raycote ,Zeiss, Compact Prime Lenses, Anton Buer.

 את הסמינר פתח אמנון באנד, נשיא החברה, הממוקמת ב-Burbank (אזור האולפנים של הוליווד) בלוס אנג'לס, ארה"ב. "עד לפני מספר שנים לא רב החלק העיקרי בתחום השידור התמקד בתחום הצילום. בשנים האחרונות אנו רואים שינוי במגמה זו וכיום התחום העיקרי בו מתמקדים הינו עיבוד התמונה, ואף תחום ה-HD חודר לכל מקום והפך לעובדה מוגמרת, כך שכבר מחפשים את הטכנולוגיה הבאה בתחום, והטכנולוגיה הזו היא כמובן התלת מימד.

טכנולוגיית התלת מימד אינה כה פשוטה כפי שזה נראה. טכנולוגיה זו למעשה מאד מורכבת למרות שנראה שרק צריך לשלב שתי מצלמות ויש לנו מערכת תלת מימדית. אין עוררין על העובדה שהטכנולוגיה הביתית דוחפת את התחום המקצועי וניתן כיום לרכוש מוצרים תלת מימדים לתחום הביתי והמקצועי מהיבואנים המובילים (גם בארץ).

 

אחד הדברים המשמעותיים שהתרחשו בשנים האחרונות היה שחלה ירידה בצילום וידיאו באמצעות טייפים ומצד שני חל מעבר לצילום וידיאו באמצעות מדיית הבזק. יותר ויותר משתמשים עוברים לעבודה בקבצים דבר המאפשר ניידות של התכנים בצורה פשוטה יותר תוך אפשרות לשיתוף והפצה של התכנים בצורה קלה ונגישה.