חברת Avid השיקה בתערוכת IBC תהליך עבודה חדש המבוסס על MediaCentral לחברות פוסט קטנות ובינוניות.

במסגרת ניהול המדיה משתמשי Media Composer יוכלו לסרוק ולחבר תכנים שאינם תכני Avid לתוך הספריות וכן, הדבר יאפשר לעורכי פרמייר פרו להוסיף גם הם תכנים שונים. עוזרי עורכים יכולים להגדיר פרויקטים, להזין חומרי גלם, ליצור ספריות, להוסיף מידע מצורף (metadata) ליצור תתי קליפים ועוד ממערכות ארכיב Nexis המבצעת אינדוקס בזמן אמת על ידי MediaCentral.

לשתי תוכנות העריכה Media Composer ופרמייר פרו יש לוח עבודה MediaCentral חדש המשפר את יכולות החיפוש ומשתף את כל התכנים בפלטפורמת MediaCentral.

משתמשים יכולים לחפש תכנים מחוץ לפרויקטים הפעילים ויכולים לגרור קבצים מ-MediaCentral לפרויקטים, תיקיות ורציפויות שונות. ניתן לגשת למערכת באמצעות מחשבי פיסי או מערכות ניידות.

"תהליכי העבודה בעריכה עברו רבות מאז תקופת נעילת הספריות" אומרת סמנכ"לית הפרוייקטים, דנה רוזיקה (Dana Ruzicka). "אנחנו עובדים עם העורכים המובילים בתעשייה על מנת לפתח את הדור הבא של תהליכי עבודה משותפים, והצלחנו להשיג תהליך עבודה שונה מקצה לקצה בפוסט לרמה חדשה עם Media Central – שילוב של מערכות אכסון, עריכה, כניסות ויציאות, האצה וניהול המדיה.

לדברי החברה, המערכת החדשה תומכת משני משתמשים ועד 24 ויותר וניתן לעדכן את המערכת למערכת מלאה. המערכת עובדת על גבי שרתים, תחנות עבודה או מחשבים ניידים וכוללת תמיכה בהגדרות של משתמשי Nexis קיימים.

מחיר של מערכת הכוללת אכסון, עריכה, ניהול תכנים וכניסות ויציאות מתחיל מ20,000 דולר.

הודעה לעיתונות באנגלית