אפסון תספק לצוות פורמולה 1 פתרונות מחשוב לביש, כולל משקפיים חכמים, מוצרי חישה חכמים לספורט, מדפסות הזרקת דיו, סורקים ומקרני 3LCD. לוגו אפסון יתנוסס על כל רכבי מרצדס, לבוש הנהגים והקסדות, בינהם של לואיס המילטון וניקו רוזברג


 


Epson, הכריזה על שיתוף פעולה גלובלי ארוך טווח עם אלופת העולם במרוצי הפורמולה 1 לשנת 2014, Mercedes Amg Petronas. במסגרת השותפות תספק אפסון לצוות פורמולה 1 מדפסות הזרקת דיו, סורקים, מקרני 3LCD ופתרונות מחשוב לביש, כולל משקפיים חכמים ומוצרי חישה חכמים לספורט. לוגו אפסון יתנוסס מעתה על כל רכבי Mercedes Amg Petronas, לבוש הנהגים והקסדות, בינהם של לואיס המילטון וניקו רוזברג.


 


"אנו גאים לחזק את פרופיל המותג הגלובלי שלנו בלקיחת חסות רשמית על הצוות המנצח של פורמולה 1, מירוץ המכוניות המוכר ביותר בעולם", אמר מינורו אוסויי, נשיא אפסון. "השותפות מחברת שני מותגי על מאוד מוכרים בעולם, הידועים במחוייבותם לחדשנות". לדברי טוטו וולף, ראש Mercedes Amg Petronas, אפסון היא חברה החושבת קדימה ולמוצרים שלה יש חיבור טבעי ליכולות של מרצדס. השימוש של אפסון בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק ביצועים ללקוחות הוא בדיוק מה שמניע גם את מרצדס בתחרויות פורמולה 1".


 


"הפריסה של מירוצי הפורמולה 1 בכל רחבי העולם, משקפים היטב את הפריסה הגלובלית שלנו", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "היא תספק לנו פלטפורמות ייחודיות ונראות רבה להדגמה של הטכנולוגיות שלנו". פליישר מציין, כי החיבור הנוכחי הוא גם חיבור של שני מותגים בעלי מחוייבות רבה לשמירה על הסביבה. "אפסון, לדוגמה, רוצה להפחית עד 90% בפליטת ה-CO2 בשנים הקרובות בהליכי הייצור אצלה והצוות של מרצדס הדגים במרוצי 2014 את מכונית ה-F1 W05 F1 ההיברידית החוסכת מעל 30% בצריכת הדלק, טכנולוגיה שניתן למצוא גם בקו מכוניות הכביש של מרצדס".

הודעה לעיתונות באנגלית