ערן שטרן, הבעלים של אתר sternfx, המתמחה בהדרכות בתחום הווידיאו והסטילס המקצועי , מודיע על שיתוף פעולה עם אתר ההדרכות המקוון אסכולי שמציע הדרכות במגוון מקצועות המחשב, התוכנה ומיומנויות עסקיות. התוצאה הראשונה של שיתוף פעולה בין sternfx לאסכולי היא קורס בנושא קידוד ווידיאו והמרה, שמרכז את כל מה שצריך לדעת כדי להפיק ווידיאו איכותי לאינטרנט, לעריכה ופוסט, למדיה אופטית, לטלפונים חכמים, למחשבי לוח והתקנים אחרים.


 


כדי לצפות בקורס באתר אסכולי, ניתן לרכוש מינוי למסלול המתאים לכם. לדברי ערן שטרן הכוונה אינה להעביר את כל התכנים לאתר אסכולי. קורסי הליבה לתוכנות פוטושופ, פרמייר פרו ואפטר אפקטס – ימשיכו להתעדכן באופן בלעדי באתר sternfx.


 


אתר אסכולי מציע חבילת ידע מקצועית, אמינה ורצינית במחיר הגיוני. על כן בחר ערן לשתף פעולה עם צוות האתר, מתוך רצון  לקדם את מתכונת הלימוד האישי המקוון.


הקורס מתחיל במבוא כללי לקידוד והמרה, הגדרת מונחים כמו רוחב פס, רזולוציה, הזרמה ומשתני קידוד נפוצים. היכרות עם מושגים אלה מובילה להחלטה הנכונה לגבי פורמט מתאים בכל אחד משלבי ההפקה.


בחלק המעשי של הקורס ימצאו התלמידים מתכונים והמלצות לקידוד ממקורות שונים, החל מהאינטרנט, דרך עריכה, DVD ו-Blu-Ray ועד למחשבי לוח וסאונד. תהיה הרחבה גם על המרה ממקורות חיצונים, כגון מצלמות ווידיאו, אתרי אינטרנט ואפילו פאוור פויינט. הקורס יתרכז בתוכנת מדיה אנקודר של אדובי, אך גם למי שלא משתמש בכלים של אדובי, הקורס רלוונטי שכן העקרונות והמושגים זהים לכל התוכנות הקיימות בשוק.


 


הנחה לגולשי AV:


הנחה של 10% ברכישת מינוי הקלידו את הקוד הבא:af55a5 


(את הקוד יש להכניס בשלב השני לאחר יצירת שם משתמש באתר אסקולי).