MASV.ioאתר MASV.io השיק שירות חדש המיועד להעברה של קבצים במחירים שנקבעים לפי כמות ההעברה. השירות מותאם לתעשיית הווידאו. האתר מבוסס על דפדפן ומאפשר העברה מהירה של קבצים גדולים, RAW, בצורה פשוטה ומהירה ללא צורך בתוכנה כלשהי, מינויים או הסכמים. "לפני פיתוח MASV Rush, היינו בעסקי העברת קבצים ולמדנו על האתגרים שעורכי וידאו מתמודדים איתם היום. הופתענו לגלות כי רבים עדיין משתמשים בשירותי שליחים של כוננים קשיחים לשותפים בכל רחבי העולם, בשל גודלי קבצים גדולים, ייצור לוחות זמנים הדוקים ועלות גבוהה של פתרונות מבוססי UDP", אומר מנכ"ל החברה Stéphane Brunet, "בהתחשב בחלופה האחרת – רק כלי העברה מבוססי ענן, אשר מוגבלים בביצועים ולפעמים גם בגודלי קבצים, זיהינו פער רציני בענף ו-Rush MASV הוא פתרון פשוט אבל חזק.

המחיר הנו 0.15 דולר לג'יגה שהוא מחיר זול לחברת פוסט, העברת הקבצים מבוססת על דפדפן HTML5 ואין כל צורך בתוכנה נוספת, מהירות ההורדה תלויה בחיבור האינטרנט של המשתמש, אין כל הגבלה לגודל של הקובץ או למהירות ההורדה.

השוואת מהירות לקובץ 50 ג'יגה – 100Mbps – זמן העלאה והורדה

  • בשירות MASV יקח 2.55 שעות
  • בשירות Signiant יקח 3.14 שעות
  • בשירות Aspera יקח 6.27 שעות
  • בשירות Dropbox יקח 11.19 שעות
  • שירות WEtransfer מוגבל לגודל קובץ של 20 ג'יגה

"בעבור תעשיית הווידאו, ביטחון וקניין רוחני הם קריטיים. MASV Rush מבוסס על העברה של התכנים על גבי רשתות פרטיות בינלאומיות כולל IBM Softlayer ושירותי הענן של אמזון, ומשלב טכנלוגיית קידוד ברמה גבוהה", מוסיף Brunet.
לתקופה קצרה החברה מציעה 50 ג'יגה לניסיון.