קבוצת פרטנר השיקה אתמול את פרטנר TV הכולל עשרות ערוצים בזמן אמת, אלפי שעות VOD ושיתוף פעולה עם NETFLIX.

אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר

אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר: "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת כוללת. ליוויתי בחודשים האחרונים את ההכנות האינטנסיביות שאפשרו לנו להגיע לרגע המרגש הזה, ומה שאתם הולכים לראות עומד בכל סטנדרט בינלאומי. אני מייצג במעמד זה את חבריי לדירקטוריון החברה, ואת בעל השליטה בחברה, מר חיים סבן. מהיכרות רבת שנים איתו, אני יודע שהוא יודע להבחין מהר מאוד במשהו שיכול להצליח. ובפעם הראשונה כשהוא ראה את פרטנר TV, הוא אמר מיד 'יש לנו מוצר מנצח'."

פרטנר TV מספק את השירות על גבי האינטרנט, והוא כולל 40 ערוצים הכוללים ערוצי ספורט, ילדים, בידור, חדשות ולייף סטייל בנוסף ל3,000 שעות VOD הכוללים סרטים של אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד את התכנים ניתן לצפות בהם בטלוויזיה, בטלפון החכם וממחשב לוח. בנוסף שירות חדש המאפשר השכרת סרטים חדשים לאחר ירדתם מהאקרנים.

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר: "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV. דן ציין בנוסף, כי "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס.

בשלב הנוכחי השירות אינו תומך בטלוויזיות חכמות (יהיה בעתיד הקרוב) והממירים התומכים באיכות 4k מאפשרים הקלטה, וכן שירות Catch Up השומר את כל התכנים של הערוצים המשודרים לתקופה של שבועיים, כך שגם עם משתמש שכח לבצע הקלטה הוא יכול לצפות בתוכנית בפרק זמן של שבועיים.

הממיר המבוסס על טכנולוגיית אנרואיד מאפשר הורדה של ישומים ומשחקים מ Google Play ותומך בתכנים עד לאיכות של 4k בנוסף ניתן לשלוט על הממיר באמצעות חיפוש קולי דרך שלט יעודי או הישום כולל כל התכנים.

מחירים: 69 שקל לחודש, 89 שקל לחודש עם נטפליקס החבילה הבסיסית כולל ממיר אחד וכל ממיר נוסף 29 שקלים.

עליה לאוויר לקראת סוף חודש יולי