השירות ותוכנת הענן של Adobe, הנושאים את השם Creative Cloud יושקו במקביל להשקת גרסה CS6, בחציון הראשון של השנה (כנראה בתערוכת NAB). בקשר לעדכון הסידורי השנתי של אדובי, 0.5, שהיה מקובל אחת לשנה, דובר החברה הסביר ש"למשתמשים של היום קשה לחכות לעדכון תוכנה אחת לשנה במיוחד כששינויי הטכנולוגיה הם כה המהירים והם נכנסים ליחידות חדשות, כגון מחשבי לוח…"


מנויי גרסת הענן יוכלו לקבל עדכוני תוכנה, בנוסף לעדכון של התוכנות בשיטה הסטנדארטית, מוצרים בודדים או אוספי תוכנות. הענן יכלול את כל הכלים של אדובי הקיימים בגרסת Creative Suite Master Collection ולמנויים תהיה גישה לכלים המותאמים למערכות הפעלה מקינטוש או חלונות. הענן יכלול גם את Muse, Edge, Photoshop Lightroom 4 והישומים עבור המערכות הניידות.


 


גרסאות Photoshop Lightroom 4 ו- Edgeיהיו בענן בגרסת בטה כאשר יושק אבל יעודכנו עם השקת הגרסאות הסופיות. המנויים יזכו לנפח אחסון של 20 ג"ב עם אפשרות הגדלה, תאימות וסנכרון לשירותי Dropbox, Business Catalyst וגישה לגופנים TypeKit.


 


אדובי תשיק גם אתר קהילה שיכלול הדרכות, פורמים וסיפורים מאחורי הקלעים.


מאוחר יותר השנה יושק שירות "חברים" שיאפשר שיתוף באחסון והשטחי עבודה, הניהול זיכיונות ובהוספה של הערות לפרוייקטים. מחיר הענן בגרסה בסיסית יהיה 49.99 דולר לחודש, במסגרת של מנוי שנתי.