שירות הזרמת הסאונד DEEZER בישראל

אתמול הושק במדינת ישראל שירות הזרמת הסאונד הצרפתי Deezer, השירות שיוצג על ידי לב מדיה גרופ יאפשר גישה לקטלוג הסטרמינג הגדול בעולם, 44 מיליון כותרים כולל מוסיקה ישראלית.
DEEZER, משירותי הזרמת המוזיקה המובילים והגדולים בעולם (מעל 12 מיליון משתמשים בקצב גידול שנתי דו ספרתי) ולו אלגוריתם ייחודי FLOW – הלומד ומתאים עצמו לצרכים ולהרגלי ההאזנה של כל משתמש, מושק היום בישראל. השירות נכון להיות פעיל ב- 185 מדינות ומציע מגוון מוזיקלי רב ורחב הפונה למעשה לכל משתמש.

בישראל תתמקד החברה באמצעות "לב מדיה גרופ" בהרחבת הקטלוג המקומי ובקידום יצירה ותוכן ישראליים ותמיכה באומנים ישראלים שמעתה יוכלו למצוא בית של ממש בפלטפורמה בינלאומית עם גישה למיליוני מאזינים ופוטנציאל הכנסות ייחודי.
החל מהרבעון הראשון של שנת 2018 תציע DEEZER קטלוג מוזיקה עשיר, שיכלול את כל התוכן הישראלי הרלוונטי וכן אפשרות חיפוש נוח, ידידותי, אינטואיטיבי, עם היתרון העצום של הנגשה לשפה העברית.

גולן שקד, סמנכ"ל השיווק והסחר של DEEZER: "אנחנו שמחים להשיק את DEEZER בישראל ומצפים להגדיל את כמות המשתמשים מידי רבעון. צריכת המוזיקה עוברת שינוי משמעותי בשנים האחרונות ולנו כחברה טכנולוגית, צעירה ודינמית יש את הכלים להיות צעד אחד לפני כולם ולזהות את המגמות בשוק. הקהל בישראל, שהוא קהל שמאמץ חדשנות, הורגל עד היום לצרוך מוזיקה דרך אתרי אינטרנט באיכות קול ירודה או דרך מפעילים מקומיים עם קטלוג שירים מוגבל. אנחנו נציע קטלוג מוזיקה בינלאומי ולוקאלי, פי'צרים מתקדמים וממשקים להנאת צרכני המוזיקה הקיימים והחדשים שלנו." הוסיף שקד.

לדברי החברה השירות כולל מספר יכולות ייחודיות שלא קיימות במערכות אחרות
Flow
על מנת להתאים את המוזיקה למשתמש החברה משיקה יכולות המכונות בפיה Flow אשר בנוסף להיותן רשימת השמעה (Playlist) הן פסקול אישי חכם המבוסס על "למידת מכונה" שמתבססת על פעולותיו של כל משתמש. בלימוד האוטומטי של ה- Flow משולבים למעלה מ 14 אלגוריתמים שונים, מיפויי מאזינים והצלבת טעמים מוזיקליים. בעתיד הקרוב תוסיף החברה מידע קונטקסטואלי באישור המשתמש בכדי למקד את המלצות המוזיקה לזמן ולמקום.

שירות Hi Fidelity
במטרה לא לאבד צלילים ומידע מוזיקלי כפי שקורה בדחיסת קובץ ל-MP3, אלגוריתם DEEZER מיישמת שימוש בהזרמת מדיה HiFi ב- 16-Bit / 44.1 kHz באיכות FLAC המאפשרת  לשמוע את כל הרבדים המוזיקליים ואת המנעד המקורי בין הצלילים הגבוהים והנמוכים.

השירות החדש בישראל יושק במספר מודלים:

  • מסלול חינם, השימוש החינמי לחלוטין וללא הגבלה יתקיים במודל של פרסומות, אפשרות מוגבלת למעבר בין שירים באיכות רגילה, אך לא תכלול אפשרות לשמיעת ושמירת שירים במצב לא מקוון.
  • שירות Premium + להאזנה באיכות גבוהה במחיר חודשי של 19.90 ₪
  • שירות משפחתי להאזנה באיכות גבוהה של שישה מינויים במחיר חודשי של 29.90 ₪
  • שירות Hi Fidelity  להאזנה ללא דחיסה של הסאונד במחיר חודשי של 39.90 ₪

Premium+ חודש חינם למשתמשים חדשים, ולאחר מכן שרות Basic בחינם לכל משתמש ללא הגבלת זמן.

לרגל ההשקה בישראל מנויים חדשים אשר יירשמו עד לתאריך 8 בינואר יהיו זכאים לשלושה חודשי מנוי Premium+  במחיר של 1 ש"ח.

בנוסף, החברה הודיעה בהשקה עולמית שהם משלבים מנגנון ייחודי המאפשר זיהוי של השירים.