עדכון משמעותי לרחפן האוטונומי והפחתת מחיר

בחודש אפריל חשפנו את הרחפן האוטונומי הראשון R1 של Skydio, (ראה ידיעה באתר AV). כעת החברה השיקה עדכון חומרה משמעותי, SDK (ערכת תוכנה לפיתוח – Software Developing Kit) עבור הרחפן, כך שמפתחים יכולים לתכנת את הגדרות הרחפן שלהם, כולל יישומים למערכות ניידות. בנוסף, נעשתה הוזלה במחיר.

לרחפן 13 מצלמות, כאשר רק מצלמה אחת מיועדת לצילום באיכות 4k ושאר המצלמות מיועדות להטסה של הרחפן בצורה אוטומטית במצב מעקב אחרי נושא הצילום. התוכנה מאפשרת גישה לכל אפשרויות הרחפן, בין היתר לנתוני הטלמטריה הקיימים ברחפן הכוללים מיקום ההמראה, מהירות, מרחק מהקרקע, מיקום, מיקום המטיס, רמת הסוללה, טמפרטורה ועוד.

לדברי מנכ"ל ומייסד החברה, אדם בריי (Adam Bry): "ה- Skydio R1 הוא סוג חדש של רחפן, המבוסס על פריצות דרך במעקב אחר אובייקטים, תכנון נתיבים, מיפוי, הבנת סצנה, והימנעות מהתנגשות. יציאתה של פלטפורמת האוטונומיה של Skydio לשוק, אפשרה גישה לטכנולוגיית הליבה שלנו על ידי מפתחי צד שלישי להוספת מספר אינסופי של מיומנויות נוספות עבור מגוון רחב של יישומים. נשמח לראות כיצד הטכנולוגיה תמשיך ותתפתח. בניין על פלטפורמת אוטונומיה Skydio פירושו רתימת יכולות של בינה מלאכותית ורובוטיקה כדי לפתור את הבעיה שלך".

מאז ההשקה של הרחפן התוכנה שופרה וכוללת יכולות נוספות כמו מעקב אחרי כלי רכב (יכולות שהושקה במאי) וכן מצבי צילום חדשים:

  • Cable cam – הטסה בין נקודות כולל שחזור
  • מגוון שיטות טיסה: דבור, בומרנג, מערבולת וטיל
  • בנוסף להשקה, המחיר ירד ל1,999 דולר (מ2,500 דולר במקור)

 הודעה לעיתונות באנגלית – יכולות נוספות לR1
הודעה לעיתונות באנגלית – מעקב אחרי כלי רכב