חברת DJI פרסמה סרט קצר שצולם על ידי הצלם זוכה פרס האוסקר Claudio Miranda. כל הסרט צולם עם Inspire 2 בשילוב המצלמה X5R.

הסרט "The Circle" בכיכובם של השחקנים Ryan Phillippe (מועדון 54, זר דופק בדלת) ו- Noah Schnapp (ששיחק בסדרת Stranger Things) מדגים כיצד ניתן לשלב את הרחפן בתהליך יצירת סרט באיכות גבוהה. Miranda (חיי פיי, אבדון, טרון) והמפיק Dana Brunetti (הרשת החברתית ובית הקלפים) השתמשו ברחפן ובמצלמה לכל צילומי הסרט, מתקריבים ועד לצילומי אוויר.

"הקולנוע כבר מחובר לאדמה במשך תקופה כה ארוכה. הטכנולוגיה של DJI מאפשרת לקולנוע להיות חופשי", אמר Phillippe, "היתרון ברור בפרויקטים קטנים כאשר בתקציב הפרויקט לא ניתן לשלב מנופים וציוד כבד עם כל הטכנאים שמגיעים יחד עם זה, ואתה עדיין יכול להשיג את אותם צילומים מדהימים כמו בעזרת הציוד הגדול יותר."

"כאשר אתה חושב על להגדיר צילום סרט בתקופת השפל הגדול, אתה חושב על סרטי אולפנים גדולים בהוליווד, מצלמות גדולות וצוות מאסיבי", הסביר Sheldon Schwartz, "מה שמייחד בצילום זה שבו אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשה כדי לדחוף את גבולות שפת המצלמה ולסיפורים."

לצלמים השילוב של הרחפן Inspire 2 עם המצלמה X5R מאפשר שליטה על כל הפרטים בתמונה ותוספת של תנועת המצלמה בשלושה ממדים תוך שילוב של טכנולוגיות ייצוב לשמירה על תנועה חלקה.

"מה שמדהים ברחפן שאנו מסוגלים לצלם ב-RAW", אומר Miranda, "זה טוב שיש טווח דינמי רחב, כך ניתן לדחוף את הצללים כלפי מעלה ואת חשיפות היתר כלפי מטה וכך לראות את כל הפרטים וליצור את האווירה."

כאשר עובדים עם מספרי סיפורים כמו Claudio המתמקדים בכל פרט ואלמנט של התמונה, חשוב שיהיה תחום דינמי מגוון ביותר כדי לעזור לספר את הסיפור, אך בלי לשבור את הבנק", אומר Brunetti, "ועם Inspire 2 זה ניתן."

מאחורי הקלעים