הסרט I Dare You התקבל ל-22 פסטיבלים בארצות הברית, אוסטרליה ואירופה נכון לכתיבת שורות אלה וזכה ב-9 פרסים (ראה כתבה באתר AV, מאחורי הקלעים).

I Dare You הוא סרט אימה קצר באורך של 19 דקות שמספר על קבוצת חברים שמשחקים משחק אקסטרים בשם I Dare You. מי שיעז להיכנס לאזור מבודד שיש בו זומבים וייצא ראשון עם הוכחה שהתעמת עם זומבי ינצח. בסיפור שלנו אנחנו עוקבים אחרי טרי והחבר השחצן ג'ף. בזמן שהם בפנים הם מגלים שהמקום הוא בעצם בסיס ניסויים של הצבא והעלילה מסתבכת.

I DARE YOUהסרט צולם בשתי מצלמות: C300 של קנון ומצלמת BlackMagic Prodution. לדעתי המצלמה של BlackMagic הוכיחה עליונות ומראה קולנועי יותר מאשר מצלמת קנון. היינו צריכים לעבוד קשה בפוסט כדי להתאים את הצבעים ואיכות התמונה של קנון שתדמה לתמונה של ה- BlackMagic. הסרט דובר אנגלית ואת טרי מגלמת ג'קלין גרסמן אשר הגיעה מגרמניה במיוחד לצילומים. לסרט המושקע היה צוות גדול שכלל גם 4 מאפרות איפור מיוחד שהיו בכל יום צילום כדי להספיק ולאפר את כל הזומבים שהופיעו בסרט. מלבד זה הושקעו משמרות רבות בעיצוב גרפי ואפטר בסרט.
הפסטיבל ה-19 הוא פסטיבל ה-IFF. לפסטיבל הזה 6 סניפים: לונדון, ניס, מדריד, מילאנו, ברלין וטנריף.
הפסטיבל שאליו התקבלתי היה בלונדון, אנגליה, ונמשך שבוע שלם במלון קראון פלאזה שממוקם באזור יפהפה של העיר, ובמהלך השבוע מוקרנים בו סרטים מכל העולם, מתקיימים בו פאנלים מקצועיים וטקס סיום במסורת פרסי ה"אוסקר".

I Dare Youכשהגעתי לפסטיבל התרשמתי לטובה מהתכנון ומההשקעה בו ומ-3 חדרי ההקרנה שהקרינו את הסרטים.
הסרט I Dare You זכה להתייחסות יוצאת דופן שכללה ריאיון מצולם איתי ששודר בשידור חי בחשבון הטוויטר של הפסטיבל וגם יעלה בקרוב לאתר הפסטיבל. בריאיון נשאלתי על הקריירה שלי, כיצד עשיתי את הדרך שעשיתי עד לעשיית הסרט, על הסרט עצמו כמובן ותכניות לעתיד. בנוסף נעשתה על הסרט כתבה במגזין. הפסטיבל עצמו הוא הזדמנות טובה לעשות קצת "נט ווקינג" וליצור קשרים. טקס הסיום התחיל בשעה 17:00 והסתיים בחצות. הטקס כלל את כל הגינונים הדרושים וכמובן ארוחת גורמה.

זה תמיד מרגש מחדש להתקבל לעוד פסטיבל, שלא לדבר על זכייה. אני משתדל לבקר בכמה שיותר פסטיבלים כדי ליהנות מהחוויה וליצור עוד קשרים.
הפסטיבלים הבאים שבו יוקרן הסרט הינם פסטיבל DROP שייערך במוסקבה, רוסיה, בסוף חודש מארס ולאחריו באפריל בהודו.
"בימים אלה אני עובד על תסריט לסרט אימה באורך מלא וממשיך לעשות סרטים לעסקים ולחברות בחברת ההפקות שבבעלותי  illusion7."