המפיק, הבמאי ומנהל הצילומים Micah Van Hove בחן את המצלמה החדשה URSA Mini 4.6K של Blackmagic, עכשיו כשהיא באספקה, ולמרות שחסר global shutter היא עדיין מצלמה מדהימה בעבור מחירה.

הוא כותב: אני משתמש במצלמות של Blackmagic כבר הרבה זמן. הייתי אחד הצלמים הראשונים שהשתמשו ב-Cinema Camera וצילמתי איתה סרט קולנוע עוד בתקופה שהיו לה לא מעט בעיות. חלק ניכר מהצילומים שלי נעשו במצלמה Pocket Cinema שאני מצלם איתה עוד משנת 2015.

כאשר הנחתי את ידי על המצלמה URSA Mini לא חשבתי שאוהב את המצלמה. למרות זאת לאחר שימוש של מספר חודשים אני יכול לומר בביטחון שמצלמת URSA Mini 4.6K היא המצלמה הטובה ביותר של Blackmagic, המשלבת את כל מה שאני אוהב במבנה, בתחושה של מצלמה למגוון הפקות כולל להפקות של סרטי עלילה. הייתה לי הזדמנות לצלם עם המצלמה במגוון הפקות כולל הפקות מוזיקה וסרטים קצרים במשך החודשים האחרונים.

לסיכום:

קיימות חוות דעת שליליות לגבי המצלמה, בעיקר בגלל הצבע האדום, אבל אני חושב שהיא זוכה להיות ממוקמת כמצלמה ברמת ביניים. כל החלקים של המצלמה משתלבים בצורה טובה. לאחר שלושה חודשים של צילומים כמעט רק איתה התאהבתי ברב הצדדיות, בגודל והחשוב ביותר בתמונה. המצלמה מספקת תמונה מדהימה לעומת תמונות אחרות ש- Blackmagicמספקת, איכות RAW או log, כמות יכולות מרשימה ומחיר נמוך ויכולות לשלב את המצלמה בכל סוג הפקה.

למקור המאמר

קליפ מוזיקה שצולם במצלמה בחודש ספטמבר בעבור   Weyesblood