אנדי טיילור, (Andy Taylor) אחד הצלמים הדוקומנטריים הטובים ביותר באוסטרליה, רכש את אחת ממצלמות הדגל של קנון, ה-C700, הראשונות בתחילת 2017.
יחד עם המצלמה רכש את עדשת CN7x17, עדשת קולנוע (17-120 ממ) ומספר עדשות פריים בממשק EF. הוא פרסם את המסקנות שלו באתר newsshooter הוא כותב: בחודשים האחרונים השתמשתי במצלמה לצילום של סרטים דוקומנטריים, סגנון חיים, הפקות לחברות, חדשות בערים שונות בעולם כולל לונדון, לוס אנג'לס ובמקומות שונים באוסטרליה. ערכת הצילום בסגנון ENG, מיקרופון עליון ומקליטי סאונד. למרות זאת ניתן להגדיר את המצלמה לצילום קולנועי שיספק את כל לקוח.
אני חושב שהיה כדאי לחכות למצלמה הזו, ואני אהבתי את מצלמת F55 של סוני ומצאתי שמצלמת Amira כבדה מדי וצורכת יותר מדי מתח. לא יכולתי להיות יותר מרוצה מהמצלמה C700.
הC700 הינה מצלמה רב תכליתית ואמינה, כייף להשתמש בה ותענוג לצפות בתכנים דרך העינית. מצאתי שמבחנה ארגונומית זה תענוג לצלם עם המצלמה.

שילמתי לא מעט עבור המצלמה ואני לא מפרסם של קנון (למרות שקיבלתי הגדלה של חוזה השירות). יש דברים חדשים שאני לומד כל יום מהצעצוע החדש שלי, הרבה אנשים טוענים שקנון הצטרפו למצלמות כתף ברמה קולנועית מאוחר מדי אבל תמיד האנשים הכי פופולריים מגיעים למסיבה אחרונים. עד עתה, אני לא מתחרט – אני אוהב אותה.

למקור המאמר

https://vimeo.com/208584227