הצלמים Chris Downing ,Tim Wilson ו- Derek Allen מ- GearJones ואמן הצבע Eric McClain פרסמו שני קטעי וידאו מתוך שלושה שבהם הם מציגים את היתרונות והחסרונות של 6 מצלמות פופולריות בשוק ההפקה:

  • Epic Dragon של RED – RAW 3:1, רגישות: 2000ISO
  • F5 של סוני – CineEI S-GAMUT3/SLOG-3, רגישות: 2000ISO
  • FS7 של סוני – CineEI S-GAMUT3/SLOG-3, רגישות: 2000ISO
  • FS5 של סוני – S-GAMUT3Cine/SLOG-3, רגישות: 2000ISO
  • URSA mini 4.6K של BlackMagic Magic – RAW 3:1, רגישות: 800ISO
  • C300 של קנון (הגרסה הראשונה – REC709), רגישות: 800ISO

הבדיקה הראשונה כוללת מבחנים של חשיפות יתר ותת-חשיפה (13 דקות). רצוי לבחון את הסרט ב-4k.

התוצאה בסופו של דבר תלויה במשתמש, בחן את הסרט במוניטור איכותי 4k, זכור את סגנון העבודה שלך. לפרטים נוספים

הבדיקה השנייה מתמקדת בתחום הצבע. אמן הצבע Eric McClain מסביר את תהליך עיבוד הצבע שנעשה עם חומרי הגלם של כל מצלמה ומשוחח על החוזקות והחולשות של כל מצלמה (18 דקות).

בסופו של דבר, הבחירה היא של הצלם והצרכים של ההפקה. בדיקה זו מוכיחה לא רק שכל המצלמות מסוגלות להציג תוצאה טובה בחשיפות יתר ופרטים לא מעטים בחשיפות חסר אלא גם שעם מעט עבודה ב- Resolve ניתן להתאים את המצלמות להפקה עם מספר מצלמות. לפרטים נוספים

הבדיקה השלישית שעדיין לא פורסמה כוללת פנל של מומחים שישוחחו על התוצאות של הבדיקות נעדכן.