הצלם ברי ברייוומן (Barry Braverman) ביצע סקירה מקיפה של המוניטור 502 של חברת SmallHD ומסכם בשורה: "ניתן לראות שוב באור יום". איכות הווידאו משתפרת ברמה משמעותית, כמו 4k בעוד שהצלמים נשארים עם אותן עיניות קטנות.

"זה באמת מטריד לחשוב כי לצופים מול מסך הטלוויזיה הענק שלהם בבית או בקולנוע יש תצוגה פי 100 ברורה יותר של סצנה ממה שאנחנו יכולים לראות במצלמה. ואכן, בהתחשב בחיישנים בפורמט הגדול של היום עם עומק השדה המצומצם שלהם, זה קריטי יותר מאי פעם שנראה באמת מה אנחנו עושים. בעסק שבו הנראות היא הכל, הדבר היה צריך להיות בראש סדר העדיפויות, אך זה בהחלט לא המקרה. דנים ללא סוף ביתרונות של צילום ב2k 4k ואפילו 6k, אבל משהו הכרחי כמו גודל או בהירות של עינית המצלמה כלל לא נמצא על סדר היום. נראה כי הפנטזיה של לכידת תמונות נהדרות מושכת יותר מאשר את האמצעים לעשות זאת."

סיכום: מסך מוקשח עם 1000nit המספק תמונה בהירה גם באור יום
מיועד: למגוון רחב של סוגי צילומים, כולל צלמים מקצועיים ומפעילי מייצבים
מה שטוב: עיצוב אלגנטי קל המאפשר ביצוע מיקוד גם בתנאי תאורה חזקים. היחידה כוללת כלים לצלם כגון: משוון אורך גל, משוון וקטורי, false color, זברה וpeaking. ניתן לחבר שתי סוללות שניתנות להחלפה בזמן העבודה, כניסות ויציאות SDI/HDMI כולל המרה, אפשרות חיבור פשוט למייצבים כולל אפשרות תצוגה של העינית על מסך.
מה שפחות טוב: צריכה גבוהה של מתח חשמלי מה שמצריך כמות גדולה של סוללות, מוניטור יקר אבל שווה.

למקור המאמר