המומחה הרחפנים, כריס בוייס (Chris Boyes) מ- 5kdigitalfilm, פרסם סקירה מקיפה לאחר שעבד עם מצלמת Zenmuse X7, מצלמת הדגל של DJI בפרויקט. הוא כותב: השתמשנו במצלמה Zenmuse X7 והרחפן Inspire 2 של DJI לשימושים מקצועיים בתשעת החודשים האחרונים. כולנו מאוד התרגשנו לאחר שראינו את המפרט של המצלמה לפני מספר שבועות, לאחר מכן קיבלנו פרויקט לצילום של נופים בטיול עבור Cine Tirol Film Commission, לפרויקט זה קיבלנו מDJI אב טיפוס של המצלמה וסט עדשות וכך נוצרה ביקורת זו.

הבדיקה בוצעה עם גרסאות בטא של הרחפן  Inspire 2 ושני מוניטורים CrystalSky, כולל עדכוני התוכנה האחרונים. לפני תחילת הבדיקה צלמנו בפומרטים שונים על מנת לבחור את הפורמט הטוב ביותר שנבחר בסופו של דבר 4K ProRes 4444XQ

לסיכום
המצלמה מעולה ומפיקה תמונות מצוינות בידיים הנכונות, זוהי לא מצלמה plug-and-play כמו X5s ויש להכיר אותה על מנת להבין את החזקות שלה.

תמיד הייתי מישהו שמעדיף להסתכל באופן סובייקטיבי על התמונה מאשר בנתונים טכניים ועבורי ל-X7 יש תמונה קולנועית שמעולם לא ראינו ממצלמת רחפן לפני. זה נועד ללא ספק כדי להתאים את סביבת ההפקות היוקרתיות ומצריך טיפול נאות בפוסט. החשיפה היא קריטית, במיוחד במצבים של אור בוהק כמו שלג שטוף שמש, ונראה כי המצלמה אוהבת להיות במעט בתת חשיפה לעומת מצבים אחרים בהם אני משתמש לצילום.
תמיד יהיו רגעים בהם פשוט אין לך הרבה אור, עבור הרגעים האלה אני רוצה לראות לפחות כמה עדשות מהירות שיהיו זמינות בעתיד.
לבעלי הרחפן Inspire 2 -הגיוני להשקיע במוצר הקטן הזה, החזק בטכנולוגיה.

למקור המאמר