סוני מציגה פתרונות מקצה לקצה של הפקת תכנים ב-HDR. המערכות כוללות מצילום ועד תצוגה לקולנוע, שידורים חיים, וידאו בזמן אמת והפקות אירועים. כל המוצרים תומכים במרחב צבע רחב על מנת להגדיל את התתחום הדינמי ההופך את התמונה לחווייתית יותר.

קו מצלמות החברה התומכות ב-HDR באיכות 4k/UHD כולל: HDC-4800, HDC-4300 ו- .HDC-P43 על מנת לאפשר צילום HDR בזמן אמת הוסיפה סוני מצב צילום XAVC חדש על מנת למקסם את העבודה עם השרת PWS-4500 באמצעות עדכון חומרה.

מצב ההקלטה החדש משפר את איכות HDR עם פרטים כשמים בהירים, שחזור צבע טוב יותר ועוד. הוא מאפשר למצלמת PWS-4500 להקליט ולהציג תמונות HDR ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על תהליך עבודה מבוסס XAVC.

בנוסף סוני מאפשרת כעת הקלטה של פורמטי RAW ו- X-OCN הקלטות המיועדות להפקות פרימיום במצבים שניתן לנהל ולתמוך בקבצים בנפחים גדולים.

פורמט X-OCN (ר"ת eXtended Tonal Range Original Camera Negative) הוא פורמט אופטימלי עם איזון בין איכות התמונה לגודל הקובץ. ניתן להקליט בפורמט זה עם המקליט AXS-R7 (המקליט על כרטיסי זיכרון) ביחד עם מצלמות F55 או F5. פורמט זה שומר על כל מה שהשבב רואה, ברמת דיוק של 16 ביט, אידאלי לעיבוד צבע למערכות HDR. סוני עובדת עם חברות נוספות על מנת שיאמצו את הפורמט.

חברות שהודיעו שיאמצו את הפורמט נכון לתאריך זה הנן: Assimilate, Autodesk, Avid, Blackmagic Design, Colorfront, Filmlight, Grass Valley, nablet, Pomfort ו-SGO.

הודעה לעיתונות באנגלית