חטיבת החדשנות לפתרונות התצוגה המקצועיים של פיליפס Philips PDS)) חשפה דגמי מסכים חדשים, טכנולוגיות ופתרונות בתערוכת ISE 2018. החברה ממשיכה להציג נתוני צמיחה במספרים דו ספרתיים לשנת 2018 בשוק מסכי השילוט הדיגיטלי והמסכים המקצועיים וניתן לראות את ההצלחה גם במוצרים החדשים שהיא מפתחת ומשווקת.

סדרת מסכי ה- LCD החדשה תרחיב את קו מוצרי ה- Q-Line של החברה עם פאנלי 4k במסכים גדולים יותר המשלבים לראשונה את מערכת ההפעלה של אנדרואיד. התוספת למסכי ה-Q-Line ממשיכה את אסטרטגיית החברה ליישם את אנדרואיד בכל דגמי המסכים.

כריס קולפרט, מנהל חטיבת ה- EMEA & NA: "השנה התמקדנו בלהציע ללקוחותינו את מגוון המסכים והפתרונות המקיף ביותר. מבקרי הביתן שלנו בתערוכה יוכלו לראות כבר ממבט ראשון את שילובי החומרה-תוכנה ולהיווכח בעצמם כי אין להם תחרות, הן ברמת פתרונות המערכת שאנו מציעים והן ברמת העבודה שאנו עושים מול שווקים אנכיים עם שותפינו בעולמות התכנה".

דגמי ה- 4k מרחיבים גם את טווח גדלי המסכים של סדרת ה- Q-Line עם "49, "55 ו-"65, לצד גרסאות של "75 ו-"86.

Deploy תומכת בהתקנה ופריסה מהירה, מה שמאפשר להתקין ולעדכן יישומים.
CMND & Check-In משנה לחלוטין את חווית האירוח בבתי מלון על ידי העצמת יכולת ההתאמה והיעילות. התכנה משלבת יכולות מפתיעות כמו הטמעת שם פרטי במסך ושליטה בשפתו של האורח, כמו גם הודעות בשפתו, חשבון עסקה שמגיע ישירות למסך, צ'ק אאוט אקספרס ומבחר חבילות ערוצים.

סדרת האמצע של פיליפס, D-Line, מתרחבת גם היא עם שני מסכים ענקיים בגדלים "86 ו-"98. דגמים חדשים אלה יכללו את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה של אנדרואיד (נוגט 7.1.2).

בתערוכה, תציג פיליפס PDS חידושים נוספים גם לסדרת ה- L-Line, דוגמת מסכי LED ברזולוציה גבוהה למקומות סגורים.

החברה הודיעה שכל מוצרי תצוגת ה- LCD החדשים שהושקו בתערוכת ה- ISE 2018 מותאמים גם לתכנת ה- CMND של החברה המאפשרת שליטה בתוכן ומערכת שליטה מרחוק. CMND מייתרת את הצורך והעלות הכרוכים במעבר מאתר לאתר לצורך ביצוע תחזוקה בסיסית או שינוי הגדרות תצוגה, עדכון מידע או תוכן המאפשר ללקוחות פיליפס לשלוט במסך מרחוק.