החברה הדנית Logmar Camera Solutions השיקה אתMagellan  לאחר כמעט שלוש שנים של תכנון. זוהי מצלמת פילם חדשה המאפשרת צילום ללא חצובה, קלה במיוחד למגוון יישומים שלדברי החברה משלבת את היתרונות של העולם הדיגיטלי עם המראה והתחושה של פילם 65 מ"מ.
ערכת צילום של 70 מ"מ שוקלת יותר מ40 קילו בעוד ש- Magellan שוקלת 12 קילו כולל עדשה, סוללה ומגזין 500ft. המצלמה נראית כמצלמת ביניים, בין מצלמת הפילם ARRICAM ST למצלמת ALEXA MINI.

כל הרכיבים של המצלמה תוכננו תוך מחשבה על המשתמש, מכפתור הרצה (הקלטה) במקום נוח (בצד המצלמה ימין ושמאל) דרך ידית האחיזה ועד חיבור של המגזין למצלמה.
ניתן להגדיר את המצלמה באמצעות עינית HDMI (אפשר להשתמש בעינית של חברות אחרות) הקיימת בחלק העליון שלה ולחצן טעינת הסרט באמצע משחרר את הנעילה ומאפשר השחלה של הסרט בצורה קלה ופשוטה. כל מי שהשתמש במצלמות פילם ירגיש בבית עם מצלמה זו. בצידה של המצלמה מסך LCD ושישה לחצנים לשינוי הגדרות המצלמה ושינוי הגדרות הפילם. סטטיסטיקות מוצגות על גבי המסך בנוסף לעינית.

ניתן להקליט בקצבי תמונה בין 2-54 תמונות בשנייה, מה שמבטיח 4 דקות צילום במגזין של 400/500ft. בעתיד מתוכנן להיות מגזין של 1000ft (שווה 305 מטר) מה שמבטיח שמונה דקות הקלטה. אפשרות זו תהיה זמינה בדור הבא של המצלמה.
להקלטת סאונד קיים ממשק 5pin XLR בצידה של המצלמה והסאונד יכול להיות מוקלט בזיכרון הקיים במצלמה או ביחידת אכסון חיצוני עם ממשק USB3.0. איכות הסאונד גבוהה – 32 ביט ומאפשרת תחום דינמי של 121dB.