מאחורי הקלעים של הסרט The Burying Party שצולם עם Ursa Mini

הבמאי והצלם אוגי סטוילוב  (Ogy Stoilov), פרסם באתר4Kshooters  את מאחורי הקלעים של הסרט הריאילסטי וההיסטורי "The Burying Party". שבויים על ידי ריצ'רד וסטון (Richard Weston) ומנהל הצילומים מיוריג מרשל (Meurig Marshall) בחרו לספר את הסיפור דרך העיניים של משורר מפורסם.
הסרט צולם לרגל ציון 100 שנים למותו של החייל ווילפרד אוון וצולם במצלמת Ursa Mini 4.6k ו-Ursa Mini 4k. הסרט מספר את סיפורו של אוון, שנחשב לאחד המשוררים המובילים במלחמת העולם הראשונה.

הסרט, שמתמקד בשנה האחרונה של החיים של אוון, זכה כבר ב15 פרסים, כולל סרט העלילה הטוב ביותר ב Los Angeles Movie Awardsוהסרט הטוב בNew York Film Awards.

ההפקה הייתה לחוצה מאוד בזמן לשינוי המתקונים לאחר כל צילום. למרות זאת, לדברי ההפקה, הארגונומיה המרשימה של המצלמה נתנה אפשרות לצוות לנוע בחופשיות בין הצילומים.
" מאד התרשמתי מהעקביות של התחום הדינמי שמספק השבב 4.6k, רמת הפרטים שצולמו בסצנות הלילה לעומת רמת הרעשים כאשר הרגישות (1,600 ISO) הייתה מושלמת. במיוחד בזמן שהשתמשנו בעדשות פריים של Samyang 14mm f/2.8 IF ED UMC.

רגלי החצובה בהן השתמשו היו של זכלר DA-100L והראש היה של Pro10 של Vinten בנוסף לעדשת קנון 24-105mm. לאחר הצילום שכולו בוצע בפורמט ProRes 4444 ללא דחיסה, סונכרן הווידיאו לסאונד והומר לDNxHD לצורכי עריכת Offline בתוכנת פרמייר פרו, עיבוד הצבע בוצע בתוכנת  DaVinci Resolve Studio לפני ההפצה בProRes 422 HQ.

למקור הכתבה