במאי הפרסומות והדוקו Tanner Shinnick פרסם באתר premiumbeat למה לדעתו מצלמת קנון C300 Mark II היא המצלמה הטובה ביותר לצילומי דוקו.
הוא כותב: "עם כל כך הרבה מצלמות בשוק, קשה כיום לבחור איזו מצלמה מתאימה להפקה מסוימת. להלן הסיבות שבחרתי את מצלמת קנון C300 Mark II כמצלמת דוקו:

כמעט לכל מצלמה יש כיום אפשרות של הקלטה פנימית באיכות 4k, הילוך איטי ותחום דינמי של לפחות 10 stops. כאשר צריך לבחור מצלמה לפרויקט מסוים יש דברים נוספים שיש לקחת בחשבון בנוסף למפרט. תמיד תהיה מצלמה אחת שמתאימה יותר לסוג מסוים של עבודה. בעבורי מצלמת C300 Mark II היא סטנדרט הזהב לצילום דוקו. להלן שלוש הסיבות הראשיות למה אני משתמש במצלמה זו להפקת הדוקו הבאה שלי:

התמונה:

צלמים רבים משתמשים כיום לצילום דוקו במצלמות סוני FS7 ו-FS5, במצלמות אלו השתמשו בהפקת VICE ב-HBO. זוהי עובדה שלסדרת המצלמות של סוני יש יכולות הילוך איטי טובות יותר, אולם אני מעדיף מצלמה המפיקה גוני פנים טוב יותר. אני לא מתכוון להפיק את הפרויקט הבא שלי ב-4k, כך שהילוך איטי ב-1080 בקצב של 120 תמונות בשנייה מספק. גוני עור פנים הם אחת הסיבות המשמעותיות שבחרתי את C300 Mark II, סדרת C של קנון ידועה ביכולות האלה.

Log 2 של קנון היא בעלת יכולת מצוינת, התמונה המופקת בפרופיל זה מאפשרת להפיק תמונות מעולות בהתאם למה שמצלמה זו מיועדת. היכולות שאני יכול להשתמש בהן – בפרמייר פרו – להעביר חומר גלם של המצלמה ולשייך פרופיל צבע של אלקסה הן מדהימות.

אמינות ופשוטות הפעלה:
המצלמה פשוט עובדת. היא לא עוצרת או קופאת. התפריט פשוט להבנה ואני אוהב את הארגונומיה של המצלמה. בהפקה האחרונה שלי צילמנו באזור מסוים באירופה באמצע פברואר, הרוח הייתה חזקה, מזג האוויר היה מינוס 15 מעלות והיה שלג בגובה של 1.5 מטרים, והמצלמה עבדה ללא בעיה. האפשרות של שימוש במצלמה במצבים שונים היא גם משהו שחשוב לקחת בחשבון, ניתן להשתמש בגרסה "עירומה" של המצלמה לצילומי גרילה run-and-gun ואם יש תקציב או אפשרות ניתן להשתמש במצלמה עם סוללות גדולות יותר ולהוסיף מגוון אביזרים.

עדשות:
קו העדשות של קנון הוא מדהים. לא משנה איזה אורך מוקד צריך, קל למצוא את העדשה המתאימה. נושא זה היה גם הוא שובר שוויון משמעותי בעבורי, כי אני לא חובב של מתאמי עדשות. צריך לכייל את החשיפה כאשר משתמשים בהם והם לא עובדים כמו שהם היו אמורים. אני מעדיף להשתמש בעדשה שעובדת ישירות עם הגוף. בנוסף יש מתאמים לעדשות EF מצוינים שניתן לעבוד איתם. בנוסף לעובדה שניתן להשתמש  בעדשות PL עם המצלמה.

בסך הכול אנחנו נמצאים בעידן הזהב של המצלמות, יש אפשרויות רבות שניתן להשתמש בהן לכל הפקה ורוב המצלמות יעשו את העבודה בצורה טובה ביותר. אני בחרתי ב-C300 Mark II."

למקור המאמר