חמשת מצלמות ללא מראה המובילות בשנת 2018

צלם העיתונות והמפיק ג'ורדן אלרדג' (Jourdan Aldredge) פרסם באתר No Film School את רשימת חמש המצלמות שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים מצלמה לשנה החדשה. הוא כותב:
"לפני שאציג את רשימת המצלמות, להלן מספר עצות: אם ברצונך לפתח קריירה בתחום הפקות הווידאו, המצלמה צריכה להיות חלק קטן במשוואה – אתה לא חייב לרכוש מצלמה חדשה. קרא את הספר האלקטרוני " "DSLR cinematography– הוא בחינם, וכן קרא את המאמר של ג'ים קומינגס (Jim Cummings) Short to Feature.
אם בכל זאת ברצונך לרכוש מצלמה דיגיטלית ללא מראה, להלן רשימת חמש המצלמות המומלצות ביותר:

מצלמת הפוקט של BlackMagic
אחת המצלמות המועדפות באתר, עם הקלטה באיכות 4k במחיר נמוך ומגוון אביזרים נלווים למרות שהיא לא מוגדרת כמצלמה ללא מראה אלה כמצלמת וידאו היא מתאימה גם לקטגוריה זו.
(פירוט על המצלמה באתר AV כולל השוואות, בדיקות ואביזרים)

X-T3 של פוג'י
אופציה מעניינת במיוחד (זוכה של אתר Cinema5D) עם שבב של 26.1 מיליון פיקסלים, צילום 4k ב10 ביט בקצב של 60 תמונות בשנייה.
(פירוט על המצלמה באתר AV כולל השוואות ובדיקות)

 Lumix GH5s של פנסוניק

עדכון פופולרי של מצלמת GH5 המיתולוגית של פנסוניק, בעלת יכולת מעולה לצילום בתנאי תאורה קשים. מתאימה ל צילום במגוון אתרים שונים. ניתן לקחת בחשבון את המצלמה המקורית, GH5 (השוואה) ביחד עם עדכון החומרה האחרון (פרטים על העדכון).
(פירוט על המצלמה באתר AV כולל השוואות ובדיקות)

 a7 III של סוני

האתר No Film School עוקב אחרי המצלמה הזו מאז NAB2019 כמצלמה מובילה (killer) להפקות וידאו וקולנוע. עם הקלטה באיכות 4k עד לקצב של 30 תמונות בשנייה ואפשרות של צילום 120 תמונות בשנייה באיכות 1080p.
(פירוט על המצלמה באתר AV כולל השוואות ובדיקות)

Z6 של ניקון
המצלמה הושקה לראשונה באוגוסט השנה לאחר רצף השקות של מצלמות full frame ללא מראה. המצלמה היא תוספת מבורכת לשוק הצפוף של מצלמות אלו. למרות שZ7 היא מצלמת הדגל, הZ6 טובה יותר מבחינת צילום וידאו.
(פירוט על המצלמה באתר AV כולל בדיקות)

לכתבה המקורית