חברת "אפסון" במקום הראשון במקרנים מקצועיים

לפי סקר של Futuresource, חברת Epson היא כיום יצרנית המקרנים המובילה בשוק מקרני Pro AV והמקרנים הנייחים של 6,000 לומן ומעלה. על פי הדו״ח,  Epson הפגינה לאורכה של שנת 2017 קצב צמיחה ״פנומנלי״ בכל פלחי המקרנים והיא כיום יצרנית המקרנים המובילה של כל המקרנים העסקיים בכל רחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ורוסיה (EMEAR) וביתר חלקי ברית המועצות לשעבר.

נתח השוק של החברה באזורים הללו עומד כיום על 31.3%, גידול של 120% ממספר היחידות שנמכרו לפני 6 שנים. בעולם,  Epsonמחזיקה במקום הראשון עם נתח השוק הגדול ביותר במשך 17 שנים רצופות, עם סך מכירות גלובלי של 22.3 מיליון מקרנים מאז שנת 2006.

לדברי קובי כהן (בתמונה), מנהל תחום מקרנים בחברתEpson  ישראל, הצמיחה המהירה של החברה בנתח השוק המקרנים המקצועיים כמו גם המקרנים העסקיים, נובעת מהרצון המתמיד להקשיב לצרכי הלקוחות, ובהתבסס על התובנות האלה, ליצור את המוצרים הטובים מסוגם, שכוללים טכנולוגיה ייחודית וקניינית של Epson.

״ההכרזה על מגוון מקרני הלייזר הראשונים שלנו, כולל מקרן ה- 25,000 לומן שלנו לפני שנתיים, הייתה רגע מכונן עבור Epson״, אומר כהן. "מקרן בכושר הפרדה 4K  אמיתית, שהוכרז לא מכבר הוא יצירה טכנולוגית מעולה, המקדמת את Epson לעולם חדש של איכות. יש לנו כעת את קו מוצרי ה- Pro AV העוצמתי ביותר נכון להיום. יחד עם פתרונות חדשניים לתחום השילוט וחדרי הישיבות שמתוכננים בקרוב ותוכנה מובנית של Epson , ההופכת טכניקות הקרנה מתקדמות לזמינות למשתמשים ללא רקע טכני, נמשיך לשלוט בשוק הזה״.