יצרנית הרחפנים DJI השיקה מגוון מוצרים בתערוכת CES2017 כולל גרסת רחפן Phantom 4 לשנה הסינית החדשה.
בנוסף לתצוגה של הרחפנים שהושקו לאחרונה ה-Phantom 4 Pro ,Inspire 2 והרחפן הנייד Mavic Pro הם השיקו שתי הרחבות למוצרי Osmo, יישום למיפוי אווירי וגרסה Phantom 4 מוגבלת. החברה הציגה גם שני אבות טיפוס של CrystalSky, מוניטור עם בהיקות גבוהה שפותח במיוחד לעבודות חוץ עם הרחפנים.

הרחפן Phantom 4 היה אחד המוצרים הבולטים בתערוכה, לא בגלל הטכנולוגיה שאותה כבר מכירים אלא בגלל ההתייחסות של החברה לשוק. לחברה יש מספיק ביטחון להציע גרסה מיוחדת לשנה החדשה הסינית. החברה ביקשה מהמאייר והמעצב Martin Sati להתאים את הרחפן לגרסת השנה החדשה על ידי הוספה של צבעים והדמיון שלו לרחפן המוביל של החברה.

העיצוב כולל את הפניקס שהוא סמל למזל טוב ולאושר במיתולוגיה הסינית. הוא גם שאב השראה מארבעת היסודות הבסיסיים של הטבע – אוויר, אש, מים ואדמה – ושיקף כל האלמנטים האלה בעיצוב שלו.

Osmo Mobile Silverבתערוכה השיקה DJI את Osmo Mobile Silver, גרסה משופרת לכלי שהופך את הטלפון למצלמה מיוצבת עם כלי צילום קולנועיים. כאשר משתמשים ביישום DJI GO המשתמש יכול לעקוב אחרי נושא הצילום בצורה אוטומטית, ליצור סרט מקטעים, לצלם עם חשיפות ארוכות, ליצור פנורמות המבוססות על 9 צילומים ולהזרים את התכנים לאתרי קהילה. בנוסף הגרסה החדשה תעבוד עם יישום הצילום המקצועי FiLMiC Pro.

במטרה לאפשר למPhantom 4שתמשים לשדרג את המוצרים שלהם, השיקה החברה את מערכת הייצוב Osmo Zenmuse M1 כאביזר וכך ניתן יהיה להשתמש בידית (Similar) ולשדרג ל- Zenmuse X5 או לגרסת X5R. גרסת הכסף תומכת במגוון טלפונים מרוחב של 58.6 ועד 84.8 מ"מ. מחיר גרסת הכסף 299 דולר בעוד שמחיר Zenmuse M1 הוא 169 דולר (ללא הידית). מועד אספקה של שני המוצרים יהיה החודש.

בתערוכה השיקו גם יישום חדש המיועד למכשירי אייפד ה- (GS Pro (Ground Station Pro. היישום החדש מיועד למטיסים מקצועיים ומאפשר באמצעות ממשק פשוט להטיס מסלולים מורכבים. היישום תוכנן לשפר את תהליך העבודה ולשפר את היעילות למגוון של יישומים במיוחד בתחום של מיפוי אווירי, אדריכלות, חקלאות ומערכות פיקוח חשמל.

GS Proהמפה התלת-ממדית מאפשרת יצירה של מסלולי טיסה לאחר שהמפעיל קובע את אזור הטיסה ונתוני המצלמה
והרחפן יעקוב אחרי הנתונים בכל זמן הטיסה. ניתן לייבא אתהמידע שנדגם בטיסה לתוך תוכנה תלת-ממדית על מנת ליצור מפות תלת-ממדיות וכן ניתן לשמור את מסלול הטיסה על מנת לבצע את הטיסה שוב.

היכולת להקיש ולטוס (Tap and Go) מאפשרת למקם 99 נקודות למשימה וכל נקודה יכולה לכלול 15 הוראות כולל סיבוב, הוראות למייצב, התחלה וסיום הקלטה, צילום סטילס, ריחוף ועוד. גדר וירטואלית משפרת את השימוש הפשוט והבטיחות על ידי נעילה של הגובה והמהירות למיקום מסוים. היישום הנו ללא תשלום וניתן להורדה מחנות אפל.

אב הטיפוס של המוניטור/מקליט CrystalSky הוצג בתערוכה והוא מתוכנן במיוחד לצילומים בחוץ באור שמש ומיועד להציג את היישום DJI GO.

  •  גדלים: 5.5 אינץ' ו-7.85 אינץ'
  • עוצמת האור: 2000cd/m2 (פי 4 ממסך סטנדרטי)
  • CrystalSky קידוד בזמן אמת עם עיקוב מזערי
  • תמיכה ב-h.264 ו-h.265
  • אפשרות תצוגה עד לקצב של 30/60 תמונות בשנייה
  • יציאת HDMI מאפשרת חיבור משקפיים או מערכות תצוגה אחרות באיכות 4k
  • הקלטה על שני כרטיסי Micro SD
  • התוכנה DJI GO הכלולה ביחידה מאפשרת גישה לכל היכולות כולל שליטה על המצלמה, כיולים, ניהול תכנים ותצוגה
  • מתח: סוללה 4920 mAh הכוללת אפשרות של טעינה מהירה
  • הסוללה עובדת בתנאי מזג אוויר קיצוניים, ממינוס 20 מעלות צלסיוס ועד 40 מעלות
  • זמן עבודה: 5-4 שעות למסך הגדול ו-6-5 שעות למסך הקטן
  • אין מחיר או זמן אספקה

הודעה לעיתונות באנגלית