יצרנית התוספים וכלי הפוסט Boris FX הודיעה שהיא תשיק מגוון גרסאות חשובות של סדרות התוספים Continuum ו- Sapphire יחד עם השקת הכלי Mocha VR (ראה ידיעה באתר AV) בתערוכת NAB.

ההשקות:
Primatte – טכנולוגיה שזכתה בפרסי "אמי" ופותחה על ידי Photron. הטכנולוגיה מאפשרת באמצעות לוגריתם חכם לבטל רקעים ירוקים/כחולים. התוסף מותאם למערכות Avid, אפל, אדובי ומערכות מבוססות OFX.

רישיון מרחף לשרתים
המוצרים Sapphire, Continuum ו- Mochaיתמכו ב-RLM (ר"ת של Reprise License Manager), מה שמאפשר לחלק את הרישיון שבבעלות חברת הפוסט לתחנות שונות בהתאם לדרישות וכן לבצע עיבוד של החומרים על מספר תחנות עבודה.

מוצרים חדשים:

Boris FX Suite
אוסף חדש של החברה המשלב את שלוש החבילות הפופולריות של החברה (Sapphire, Continuum ו-Mocha Pro) ברישיון אחד במחיר מופחת כמינוי או כרכישה קבועה בעבור מערכות אדובי, אפל, Avid, Autodesk, BlackmagicDesign ומערכות נוספות.
מחירים: 2,295 דולר לרכישה או 895 דולר למינוי שנתיSapphire Mocha

Sapphire גרסה 11 עם Mocha
גרסה 11 של אוסף התוכנות Sapphire תשלב את מערכת העקיבה Mocha ליצירת מסכות בתוך הפילטרים, מה שיאפשר תהליך עבודה חדש למשתמשי Sapphire.

אפשרות רכישה של Sapphire בחלקים
לראשונה לאחר למעלה מ-20 שנה יהיה ניתן לרכוש כלים מסוימים מאוסף הכלים של Sapphire ללא צורך ברכישה של כל הכלים, מה שיאפשר גמישות מחירים גבוהה.
מחירים: 1,695 דולר לרכישה, 450 דולר לשדרוג או 495 דולר למינוי שנתי.TitleStudioParticles

 גרסה 11 של Boris Continuum
גרסה 11 של אוסף הכלים Continuum משלבת כלים חדשים בתחום של אפקטים ויזואליים, גרפיקה בתנועה וכלים לצורכי סיום פרויקטים כגון מערכת הפחתת הצבע Primatte. הכלי Title Studio כולל שיפור של ממשק משתמש ואפשרות של עבודה עם כותרות תלת-ממדיות בזמן אמת. כלי חדש המיועד לתת מענה לעבודה ב-360 מעלות המבוסס על טכנולוגיה של Mocha VR כולל את Reorient, אפשרות אופטימיזציה של טשטוש/חידוד במרחב 360 מעלות ושילוב של פילטרים דו-ממדיים בסביבה של 360 מעלות.
מחירים: 695 דולר לרכישה, 195 דולר לשדרוג או 595 דולר למינוי שנתי.

VR-HorizonMocha VR
בסוף השנה כבר פרסמנו את העובדה שהחברה מתכננת להשיק את התוסף (ראה ידיעה באתר AV), Mocha VR הוא התוסף הראשון העובד עם חומרי הגלם המקוריים (native) בסביבה של 360 מעלות לצורכי עקיבה, יצירת מסכות, הסרת אובייקטים וכולל גם כלי ייצוב אופקיים. התוסף תומך בתוכנות שונות, ביניהן: פרמייר פרו ואפטר של אדובי, Media Composer של Avid, תוכנת NUKE של The Foundry ותוכנת Fusion של Blackmagic Design. ניתן לרכוש את התוסף גם כמוצר עצמאי למערכות חלונות, מק ולינוקס.
מחירים: 995 דולר לרכישה, 300 דולר לשדרוג מ- Mocha Pro 5 או 795 דולר למינוי שנתי.

מיקום בתערוכה: SL6824
הודעה לעיתונות באנגלית