עוד לפני תחילת הצילום בבית החולים – עברו צוותי צילום  בבתיהם של הזוגות המשתתפים, צילמו אותם והעבירו את חומרי הגלם לבית הורד שם רוכז  הפוסט של התוכנית. החומרים קוטלגו לפי בני הזוג ובוצע לוג של חומרי הגלם. תחילת העבודה המשמעותית בפוסט היתה כחודש לאחר תחילת הצילומים. החומרים שהוקלטו על שרתי ההקלטה – הזרימו את החומרים כל שעה לשרת האחסון בבית הורד. 150TB של וידאו זרמו מבית החולים בקו של 1 גיגה באיכות HD בקידוד של XDCAM 35 במעטפת AVID וקבצי Off Line בדחיסה של 15:1 המסונכרנים בצורה מלאה ביניהם. לשרת של 350TB (שנבנה על ידי הערוץ) הועברו התכנים באיכות on line ולשרת EditShare שהעבירו את תכני off line. במקביל גובו בכל יום כל קבצי הon line וחומרי הגלם המקוריים בספריית LTO (מערכת גיבוי מבוססת קלטות). אחד הדברים הייחודיים לפרוייקט זה היה ההחלטה לבצע כמה שניתן דברים כבר בבית החולים. ההמרה לקבצי הפרוקסי, שבדרך כלל מתבצעת במערכת הפוסט בשלב מאוחר יותר, נעשתה בזמן אמת ע"י השרתים בבית החולים.


דבר נוסף שנעשה בבית החולים היה מערכת מיון ראשונית. בסיום המשמרת, כשהכל עדיין "טרי" הייתה עורכת התוכן מבצעת מיון ראשוני של החומרים במערכת עריכה AVID בבית החולים שחומר הגלם היה כבר בבית הורד על שרת ה EditShare. לאחר קבלת התכנים ולאחר המיון הראשוני – נעשה שימוש בחמש תחנות AVID וביצעו לוגינג לחומרים וסידרו את החומרים עבור העורכים. הפרוייקט נערך על גבי 8 מערכות AVID. בנוסף לתכני הוידאו היו בבית החולים אנשי תוכן שתמללו את כל הטקסט, כל החומרים הללו הגיעו לחדרי העריכה דרך חברת ההפקה.


לאחר עריכת הוידאו בOffline על מערכות Media composer – הטכנאי מבצע חיבור מחדש של תכני הוידאו הפעם עם התכנים באיכות הגבוהה הקיימים על השרת 350T לצורך עריכת online והעברה לשידור. לקבצי הוידאו מתחברים קבצי הסאונד, שנערך על גבי מערכת Pro Tools של Avid, בגלל כמות עבודה במערכת, צריך לזכור שיש מספר עצום של ערוצי סאונד (32) כך שעורך הסאונד צריך להיות מאד מדויק ולהיעזר במיקרופונים המשלימים , חלק מעבודות הפוסט של הסאונד בוצעו בחדרי Pro Toolsשל  שי פחימה .


חדרי Pro Tools מחוברים אל הרשת שלנו כך שהוא מקבל את החומרים דרך הרשת הפנימית של הערוץ. עריכת ON LINE מתבצעת על גבי מערכת Symphony של AVID באיכות HD. בסוף התהליך התוכנית משודרת בPAL.


לחלק הראשון של מאחורי הקלעים של הפקת ביבי בום


את התכנים באיכות HD יהיה ניתן לראות ב NANA .