כבכל שנה, אדובי בוחרים בכנס שלהם Adobe MAX להדגמת טכנולוגיות עתידיות שהם מקווים שיהפכו לכלים בעתיד. בין הכלים שהוצגו בכנס היו שלושה כלים הקשורים לתחום פוסט לווידאו ומערכת מציאות מדומה, כולל הפרוייקטים Cloak ,SonicScape ו-Sidewinder.

ההגדרה של Cloak לפי אדובי הוא "מילוי לפי התוכן" (content-aware-fill). הכלי מיועד להעלמת אובייקטים בווידאו ולמילוי המקום החסר בתוכן. המנוע מאחורי הטכנולוגיה הינו AI Sensei של אדובי.

פרוייקט SonicScape מתמקד בסאונד בווידאו 360 מעלות ולדברי החברה הטכנולוגיה מאפשרת למקם סאונד במרחב 360 מעלות בצורה פשוטה וקלה. לדברי החברה הטכנולוגיה מאפשרת לעורך לראות מהיכן מגיע הסאונד באמצעות תצוגת צבע והעורך יכול פשוט לגרור את הצבע להיכן שהוא רוצה.

פרויקט Sidewinder מתמקד בתחום הווידאו במציאות מדומה עם מיפוי חכם המאפשר צפייה בתכנים על ידי הזזת הראש של הצופה תוך יצירה של אפקט תלת מימדי בתוך המשקפיים בצורה מציאותית הרבה יותר. לפני הטכנולוגיה הזו, המצלמה נשארה באותו מקום אבל עם הטכנולוגיה החדשה כאשר המשתמש יכרע ברך גם הווידאו ישנה את זווית התצוגה. החברה מציינת כאשר הצופה יסתובב מסביב לפינה עם הראש הוא יראה מה שיש מעבר לפינה.

כל הטכנולוגיות הללו רק הוצגו וטרם ניתנות לרכישה. לדברי אדובי, אם הטכנולוגיות יקבלו משוב חיובי, יש סיכוי שבעתיד הן תשולבנה במוצרי החברה.

לכל הטכנולוגיות שהוצגו