שנת 2011 היתה שנה מצוינת עבור מוצרי הווידיאו, ביניהם שילוב של ווידיאו במצלמות DSLR, שילוב תלת ממדי במצלמות ביתיות, מצלמות שניתן להחליף בהן עדשות ועוד. כך על פי המגזין Videomaker


 


 


רשימת המוצרים זוכי הפרסים של Videomaker:


 



מערכת עריכת הווידיאו המקדימה (2 במקום הראשון):
Studio
של Avid. ציר זמן לא מוגבל מאפשר שילוב תכנים מהספריה ויצירת קליפים עם שליטה על הזזה, יצוב, צידוד, זום. אפשרות שדרוג של הקליפ עם מונטאז', Scorefitter מחולל סאונד, אפקטים מתוזמנים לתמונה, אנימציה וערבול סאונד.


 


Movie Edit Pro 17 Plus של Magix, תוכנה זולה וכוללת מיגוון של כלי חזקים לעריכה, אפשרות עריכה של MultiCam, תמיכה בצליל הקלפי, יצירת מסכות לאפקטים, מיגוון מעברים, ואפשריות רבות ליבוא ויצוא. אפשרות עריכת תכנים תלת מימדים כולל מעברים וכותרות.


 


תוכנת עריכת ווידיאו מתקדמת:


Vegas Movie Studio HD Platinum 11 של סוני. מאפשרת עריכת תלת מימד מלאה, מיבוא, עריכה וצפייה לייצוא ליוטיוב אול דיסק Blu-ray, תוכנה ליצור מדיה DVD או Blu-ray, תוכנת לעריכת סאונד Sound Forge Audio Studio ותוכנה לחיבור מוסיקה ACID Music Studio. .


 


אוסף תוכנות להפקה הטוב ביותר:


Creative Suite 5.5 Production Premium של Adobe. משלבת את Adobe Audition לכלי העריכה של אדובי, עורך סאונד מרשים, תמיכה נרחבת בהקלטה של מספר ערוצי קול, אפשרות עריכה ללא הגבלה, ערבול, שחזור ואפקטים. יצוב תמונה, תיקון אפקטים שנוצרות במצלמה עצמה (rolling shutter, camera rotation), מנוע העיבוד ששולב – Mercury – כולל תמיכה באפקטים המואצים על ידי GPU ותמיכה בכרטיסים גרפיים של NVIDIA, כולל כרטיסי ווידיאו ניידים.


 


תוכנת העריכה התלת מימדית הטובה ביותר:


MotionStudio 3D של Corel. יצירה של אובייקטים או טקסט מעופף ומסתובב בסביבה תלת מימדית, כולל אובייקטים כמו אש, עשן או חלליות. שיפור בבניית מודלים בתלת מימד, (כולל יצירה מהשלב הראשון או שימוש ב-140 עצמים שניתנים לשינוי), הוספת אפקטים כמו בהיקות, צלילים, השתקפויות, עומק שדה ועוד.


 


תחנת העבודה לעריכה הטובה ביותר:


DVGear DV .  מעבד i7, 16 גיגה בייט RAM, כרטיס גרפי NVIDIA Quadro 2000 וכרטיס דגימה למגוון פורמטים. אפשרות שילוב כמות גדולה של זיכרון 300 גיגה בייט במערכות OS ו-2 טרה בייט.


 


מערכת העריכה הניידת הטובה ביותר:


Elitebook 8760w של HP, 16 גיגה בייט של DDR3 RAM, מעבד i7 2.3Ghz וכרטיס גרפי NVIDIA Quadro 5010M הכולל 4 מגה זיכרון. 2 כונני 320 גיגה בייט של Seagate, מסך 17.3 אינץ' LED.


 


מערך הדיסקים הטוב ביותר:


EditBOX EB400FR שלPROAVIO . מאפשר עבודה ב RAID-5.


 


כרטיס הדגימה הטוב ביותר:


Intensity Shuttle של Blackmagic Design . דגימה באיכות של 10 ביט, יציאות HDMI (1.3), ווידיאו, קומפוננט ו-  וידאו, דגימה של מגוון פורמטים, פשוט להפעלה ואיכותי.



המשכפל הטוב ביותר:


Bravo 4102 של Primera. אפשרות הגדרות מהירה, התאמה לפרוייקטים, צריבה מהירה ומדויקת, הדפסה מהירה, החלפה מהירה של ראשי ההדפסה וראשי הדיו. התוכנה המצורפת – PTPublisher – מאפשרת למשתמש לבחון את כל הפרוייקט, כולל מידע, סאונד, וידאו ועוד. אפשרות להדפיס בלבד.


 


לרשימת הזוכים בתחום הצילום


לכתבה המלאה