ערוץ הווידאו YouTube הודיעה על פתיחת שירות חדש, יו-טיוב TV, שירות הזרמה של תוכני טלוויזיה המשלבת שידורים חיים מתחנות טלוויזיה וכבלים שונות עם תכנים נוספים של ייצור תכנים עצמאיים בתשלום. השירות יושק בחודשים הקרובים ויתחיל עם 40 רשתות שהצופים יוכלו לצפות או להקליט לצפייה מאוחרת יותר. עלות השירות 35 דולר לחודש, והוא מאפשר למשתמש שישה חשבונות נפרדים על מנת לחלוק עם חברים ומשפחה.

במסגרת ההשקה של השירות החדש מנכ"ל יו-טיוב Susan Wojcicki מסר שהשוק עבר שלושה תהליכים: הראשון עלייה של רשתות הכבלים ואספקה של מבחר ערוצי חדשות, מוזיקה, ספורט ועוד, השני עלייה בשירותי הווידאו בזמן אמת מבוסס אינטרנט שממשיך להרחיב את סוגי המידע הזמינים, השלב האחרון הוא עלייה של טלפונים חכמים שמשנה את הדרך שבה הצופים צורכים את התכנים. לדברי המנכ"ל השירות החדש עונה לכל שלושת הנושאים.
בנוסף לערוצי טלוויזיה המנויים יכולים לצפות בערוצים כגון FOX, ABC, NBC, ESPN ועוד. המנויים יהיו מנויים לערוץ YouTube Red (ראה ידיעה באתר AV), ערוץ בעלות של 10 דולר הכולל סרטים וסדרות. המינוי מאפשר גישה לערוץ אבל לא לביטול הפרסומות.
אחד הדברים הייחודיים בשירות הנו שירות ההקלטה הקיים בענן, המאפשר למשתמשים להקליט כמה תוכניות שהם רוצים במקביל ללא מגבלה של כמות התוכניות. התוכניות יישארו בענן לתקופה של 9 חודשים. יו-טיוב רוצים שהתכנים יהיו זמינים בכל הפלטפורמות כולל טלוויזיות המחוברות לאינטרנט דרך אתר YouTubeTV ודרך מערכות ניידות באמצעות יישומים יעודיים.

הודעה זו באה לאחר שיו-טיוב הודיע שהוא עבר את מחסום של למעלה ממיליארד שעות הנצפות כל יום ביו-טיוב.

הודעה לעיתונות באנגלית

הודעה לעיתונות באנגלית – למעלה ממיליארד שעות